روانشناسی

آقایان این موارد را از شما پنهان می‌کنند

حتما برای شما هم پیش آمده که از شریک زندگی‌تان سوالی پرسیده باشید اما او تمایلی به جواب دادن نداشته باشد. این موضوع نباید شما را نگران کند زیرا این رفتار در آقایان طبیعی است.

 

شاید سوالی که در ذهن شما مطرح شده که ساده است اما طرف مقابل‌تان گاهی آن را بزرگ می‌کند و از جواب دادن به آن می‌هراسد. در این مطلب از مجله ماورای سلامت به سوالاتی که آقایان دوست ندارند جواب بدهند می‌پردازیم.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

سوالاتی که آقایان دوست ندارند جواب بدهند

روانشناسان معتقد هستند که آنچه سوال می‌پرسید مهم نیست، بلکه چگونگی پرسیدن آن اهمیت دارد. به همین دلیل بهتر است که سوال خود را به گونه دیگری مطرح کنید.

درآمدت چقدر است؟

این سوال به شدت حساسیت برانگیز است به این دلیل که طرف مقابل‌تان فکر می‌کند مسائل مالی برای شما اهمیت زیادی، حتی بیشتر از خود او، دارد. البته طبیعی است که شما نگران شرایط مالی رابطه‌تان باشید، بخصوص اگر او قرار است که همسر آینده شما باشد.

شما می‌توانید تا حدودی از طریق موقعیت مکانی محل سکونت، مدل ماشین یا حتی شغلی که طرف مقابل شما دارد، شرایط مالی او را بسنجید. اما صحبت کردن در این مورد نیز از ضروریات است. به شرطی که درست مطرح شود.

همچنین بخوانید:  چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببریم؟ افزایش اعتماد به نفس با روش عملی

 

رابطه قبلی‌ات چگونه بود؟ از سوالاتی که آقایان دوست ندارند جواب بدهند

یکی از سوالاتی که ریسک زیادی دارد، در مورد رابطه‌های گذشته است. اگر چه دانستن آن ضرورتی ندارد اما گاهی حس کنجکاوی شما برانگیخته می‌شود و می‌خواهید اطلاعات بیشتری را به‌دست آورد. اما آیا می‌دانید که با مطرح کردن این سوال و شنیدن جواب‌های شریک زندگی‌تان، حس حسادت‌ نیز برانگیخته خواهد شد؟ یا حتی ممکن است که او در توضیحات خود به جزئیاتی اشاره کند که تا ابد در ذهن شما ماندگار شود و به تبع روی رفتارتان تاثیر منفی بگذارد.

رابطه ما را در ۵ سال دیگر چگونه می‌بینی؟

این سوال را معمولا زوج‌هایی که در رابطه جدی و بلند مدت به‌سر می‌برند، از هم می‌پرسند. اگر چه حق شماست که در مورد آینده خود بیشتر بدانید اما این سوالی است که اکثر آقایان علاقه‌ای به جواب دادن آن ندارند.

به‌عنوان مثال از او در مورد اهدافش بپرسید، دوست داری در آینده‌ای نزدیک کجا زندگی کنی؟ یا شغل مورد علاقه‌ات در ۵ سال آینده چیست؟ پس از جواب دادن به این سوالات، نه تنها از برنامه‌های آینده او بلکه از جایگاه خودتان در رابطه نیز آگاه خواهید شد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب با افسردگی پس از رابطه چه باید کرد؟ سر بزنید.

 

چه زمانی با خانواده‌ات آشنا شوم؟

این یکی از سوالات بسیار مهم در هر رابطه است که ممکن است عشق زندگی‌تان به دلایل مختلف از جواب دادن به آن سر باز زند. در واقع در این شرایط تنها موضوع رابطه شما مطرح نیست، بلکه خانواده او نیز نقش اساسی در این تصمیم‌گیری دارند. بنابراین بهتر است که ابتدا در مورد خانواده او بیشتر بدانید و از شرایط آن‌ها به خوبی آگاه شوید.

همچنین بخوانید:  این نشانه‌ها می‌گوید، رابطه عاطفی را تمام کنید

آیا به نظرت آن دختر زیباست؟ از سوالاتی که آقایان دوست ندارند جواب بدهند

این نوع سوالات بسیار خطرناک هستند، از این رو که جواب آقایان هر چه باشد، موجب رنجش و ناراحتی شما می‌شود. طبیعی است که ما به افراد زیبارو جذب شویم اما این بدان معنی نیست که رابطه ما در خطر است. روانشناسان اعتقاد دارند که تا جای ممکن از مطرح کردن این سوالات بپرهیزید. البته شرایط خاصی وجود دارد که دانستن جواب این سوالات ضروری است.

 

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا