زیبایی

بهترین رنگ های مو برای رنگ پوست بانوان ایرانی چیست؟

بهترین رنگ های مو: شاید خلاص شدن از شر رنگ موهای طبیعی خود با برخی از هایلایت های مو بهترین راه برای ساختن ظاهری جدید است. اما فقط به دنبال هر رنگ مویی نباشید!

همه ما رنگدانه ای به نام ملانین در بدن خود داریم. ملانین مسئول رنگ مو، چشم و پوست ما است. همچنین تعیین می کند که چگونه پوست شما در شرایط مختلف آب و هوایی تغییر رنگ می دهد. این تغییرات در میزان ملانین در بدن ما، توزیع، شکل و اندازه آن است که به همه ما رنگ های مختلف پوستی می دهد.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

 

 

رنگدانه های ملیت های مختلف متفاوت هستند؛ رنگ های بلوند یخی و یا طلایی و برنزی لزوما برای خانم های ایرانی زیبا نیستند!

اگر رنگ موهای خاصی ترند شده اند و آن ها را می پسندید باید بدانید که چطور از مد جدید پیروی کنید، آیا باید آن رنگ را کامل روی مویتان اجرا کنید یا به صورت هایلایت و آمبره؟؟

 

توجه به رنگ پوستتان می تواند به شما کمک کند که ظاهرتان زیبا و صورتتان به اصطلاح باز شود. رنگ پوست بانوان ایرانی می تواند از تیره تا روشن متغیر باشد. این رنگ موها که در ادامه معرفی خواهیم کرد، تقریبا برای همه طیف های پوستی می توانند زیبا و بی ریسک باشند.

بهترین رنگ های مو

به طور کلی باید اشاره کنیم که چند رنگ اساسی وجود دارد که بهترین رنگ های مو برای رنگ پوست گندمی محسوب می شود:

  1. رنگ موی طبیعی
  2. رنگ مو شرابی
  3. آمبره موی قرمز
  4. هایلایت موی فانتزی
  5. شکلاتی تیره
  6. شاه بلوطی
  7. دودی
همچنین بخوانید:  جدیدترین آرایش: میکاپ پاستلی و شاین یا چهره طبیعی و لایت؟؟

4 رنگ اول برای همه تناژهای پوست مناسب هستند؛ اما رنگ های 5 و 6 و 7 بر حسب اینکه تناژ پوستتان گرم است یا سرد می توانند انتخاب درست یا نادرست باشند.

مقاله مد و زیبایی زیر تا آخر شما را در انتخاب رنگ موی مناسب پوستتان راهنمایی می کند. با وب سایت ماورای سلامت همراه باشید.

 

بهترین رنگ های مو برای شما

رنگ موی طبیعی

 

به یاد داشته باشید که بهترین سایه های رنگ مو برای پوست بانوان ایرانی آنهایی هستند که بر خلاف رنگ پوست ما عمل نمی کنند. بنابراین اگر پوست رنگ پریده ای دارید، از تمام سایه های مو طلایی و قهوه ای خاکستری دوری کنید. رنگ موی طبیعی یا قهوه ای می تواند انتخابی مناسب باشد.

رنگ مو شرابی

 

قهوه ای ممکن است در محافل مد کسل کننده در نظر گرفته شود، اما قهوه ای دارای طیف های متنوعی است که متناسب با انواع رنگ پوست خانم های ایرانی است. اگر تن پوست گرمی دارید، سایه هایی مانند قهوه ای شکلاتی و قهوه ای خاکستری بیشتر به شما می آید. و اگر رنگ پوست سردی دارید، رنگ های ماهگونی و شاه بلوطی و شرابی برای شما مناسب به نظر می رسند.

آمبره موی قرمز

 

رنگ قرمز ریسک و تنوع زیادی دارد و بازی با آن بسیار مشکل است. شما باید در انتخاب سایه مناسب برای خود بسیار دقت کنید. اگر پوست روشنی دارید، می توانید قرمز روشن یا قرمز مسی را امتحان کنید. برای رنگ پوست زیتونی، قرمزهایی را انتخاب کنید که تیره تر هستند.

رنگ موی فانتزی

 

این برای همه زنانی است که می خواهند سرکش، اسپرت و مستقل به نظر بیایند؛ به همین دلیل هم هست که نوجوانان و جوانان بیش تر از آن استقبال می کنند. در این نوع رنگ مو، تعدادی رنگ پرماجرا مانند سبز، بنفش، آبی و صورتی وجود دارد. همانند رنگ قرمز، در انتخاب این گونه رنگ ها نیز باید بسیار دقت کنید.

این به آن معنا نیست که نباید رنگ فانتزی گذاشت. بهترین راه برای ترکیب این رنگ ها استفاده از آنها به عنوان هایلایت است و می تواند آن را روزمره و کاربردی تر کند.

همچنین بخوانید:  با این مواد طبیعی جوش کمر خود را از بین ببرید

برای دیدن ایده رنگ موی فانتزی می توانید این مطلب را بخوانید: رنگ موی فانتزی پاستلی و جذاب که برای هر سنی مناسب است

بهترین رنگ های مو با توجه به تناژ پوستی

اگر رنگ پوست گرمی دارید، این رنگ موها را به کار بگیرید:

 

• رنگ های قهوه ای پررنگ مانند شکلاتی، شاه بلوطی یا قهوه ای به عنوان پایه

• هایلایت با طلایی گرم و قرمز یا مسی( هرگز این رنگ ها را به عنوان پایه استفاده نکنید!)
• از آبی، بنفش، سفید و مشکی پرهیز کنید. این رنگ‌های مو می‌توانند شما را خسته یا عجیب نشان دهند؛ مگر آن که به صورت هایلایت و با ترفندهایی که بالاتر گفته شد با احتیاط استفاده شوند. از یک مختصص موی حرفه ای برای آن بهره بگیرید.

بهترین رنگ های مو

اگر رنگ پوست سردی دارید، این رنگ موها را به کار بگیرید:

• آمبره و هایلایت های قرمز سرد یا شرابی
• قهوه‌ای تند با پایه گرم
• هایلایت با سایه‌های سرد مانند گندمی، عسلی یا مایل به قهوه‌ای، قهوه‌ای خاکستری سرد و دودی
• از رنگ‌های طلایی و برنزی که می‌توانند رنگ پوست شما را تیره و کدر نشان دهند اجتناب کنید.

بهترین رنگ های مو

چگونه بفهمم رنگ پوستم گرم است یا سرد؟

یک ترفند ساده برای پیدا کردن رنگ پوستتان این است: اگر زیر نور خورشید قرمز می‌شوید، رنگ پوست شما سرد است و اگر زیر نور آفتاب برنزه می‌شوید، پوستتان گرم است.

راه دیگر برای بررسی رنگ پوست درست این است که به مچ دست خود در نور معمولی خورشید نگاه کنید. اگر رگ‌های مچ دست شما سبز به نظر می‌رسند، رنگ شما گرم است. اگر آبی به نظر می رسند، شما سرد هستید.

اما گاهی اوقات، نمی توانید تشخیص دهید که رگ ها آبی یا سبز هستند. در این صورت، ممکن است رنگ پوستی خنثی داشته باشید که به شما رنگی زیتونی می دهد: مانند جنیفر لوپز 

نکات تکمیلی برای انتخاب بهترین رنگ های مو

 

• رنگی را انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن تر از رنگ موی طبیعی شما یا تیره تر باشد.
• راه دیگر این است که رنگی را انتخاب کنید که با رنگ چشم شما همخوانی داشته باشد.

• تناژهای پوستی گرم باید رنگ های گرم مانند مسی را انتخاب کنند. افراد سرد باید رنگ های سرد مانند قهوه ای گردویی را انتخاب کنند.

 

منبع : goftani.net
حتما بخوانید : 4 روش جوان سازی پوست
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا