زیبایی

رازهای زیبایی که آرایشگران به شما نمی گویند:موهایتان را با آب پیاز بشویید

شستن مو با آب پیاز: استفاده از محصولات خانگی برای مراقبت از پوست از این نظر فوق العاده است که می توانید با هزینه کمتر، به نتایج چشمگیری دست یابید.

مقاله مد و زیبایی امروز در مجله ماورای سلامت، شما را از معجزه آب پیاز آگاه خواهد کرد. برای فواید و نحوه استفاده از این ماده برای موهایتان مطلب را دنبال کنید.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

بوی بسیار قوی و تند پیاز ممکن است افراد را از استفاده از شستشوی موهای خود با آب پیاز، منصرف کند. بنابراین، اگر به بوها حساس هستید، ممکن است از خیر آن بگذرید و بی خیال اثربخشی که برای درخشش و رشد موهایتان دارد بشوید!

 

 

خوشبختانه، می توانید مطمئن باشید که در این مطلب در واقع راه هایی برای کاهش بوی پیاز هم وجود دارد و حتی ممکن است بخواهید این روش را دنبال کنید زیرا، همانطور که مشخص است، پیاز ممکن است برای موهای شما عالی باشد!

مفید است: 8 نکته آرایشی برای زنان با رنگ پوست تیره

شستن مو با آب پیاز چه فوایدی دارد؟

 

جالب است: معمای حیوان خانگی: در یک نگاه بگویید کدام دختر از سگ نگهداری می کند؟!

همچنین بخوانید:  عجیب ترین مراقبت های زیبایی بازیگران با ترفندهای خاص!

کاهش شوره سر و تسکین خارش سر

شستن مو با آب پیاز: به گفته وب سایت ماورای سلامت، “خواص ضد التهابی و ضد میکروبی پیاز” چیزی است که ممکن است به رشد موهای شما کمک کند و یا سالم‌تر از قبل شود. به طور خاص، پیاز ممکن است به بهبود وضعیت موهای خشک یا آسیب دیده کمک کند و باعث تسکین پوست خشک و خارش سر شود.

از آنجایی که خواص ضد قارچی در آب پیاز وجود دارد، پیاز نیز ممکن است به کاهش شوره سر کمک کند. “مواد مغذی موجود در آب پیاز” تغذیه کلیدی مو را فراهم می‌کند و اجازه می‌دهد تا آن مواد مغذی را به ظاهر سالم و براق هدایت کند. حتی ممکن است حجم بیشتری را در موهای خود تجربه کنید!

بخوانید: ماسک صورت نشاسته ذرت و برنج: عالی برای خشکی و لک های پوستی

افزایش حجم مو و درمان ریزش مو

شستن مو با آب پیاز:افرادی که از آب پیاز روی موهای خود استفاده می کنند، ممکن است رشد موهای جدیدی را نیز تجربه کنند، اما مطالعات بیشتری برای ارزیابی این پیوند باید انجام شود. پزشکان و محققان می گویند احتمالاً این یک درمان قطعی و معجزه آسا برای ریزش مو نیست اما ممکن است تا حدودی در رفع ریزش موی جزئی، تاثیرات مفید و خوبی داشته باشد.

احتیاط!

شستن مو با آب پیاز: اگر شما به پیاز حساسیت دارید چه می شود؟ اگر به اندازه کافی در مورد فواید بالقوه شستشو با آب پیاز شنیده اید و می خواهید آن را تهیه کنید، ابتدا یک اقدام احتیاطی انجام دهید. آب پیاز می تواند پوست را تحریک کند. در برخی از افراد تماس آن باعث قرمزی، پوسته پوسته شدن و خارش می‌شود. برای اینکه بفهمید شما یکی از این افراد هستید یا نه، آزمایش را با مقدار کمی آب پیاز در قسمت پایین بازوی خود انجام دهید. علائم تحریک باید در عرض چند دقیقه ظاهر شود و اگر چنین شد، آب آن را به پوست سر خود نمالید.

همچنین بخوانید:  ۵ توصیه مهم برای جوانی و زیبایی شما

شستن مو با آب پیاز: نحوه استفاده

 

آب پیاز را با خرد کردن حدود چهار پیاز (از هر نوع) به قطعات کوچک تا متوسط ​​تهیه کنید و سپس آب آن را بگیرید. آبمیوه‌گیری برای این کار ایده‌آل است، اگرچه یک غذاساز می‌تواند جایگزین خوبی باشد. وقتی آب به اندازه کافی برای پوشاندن پوست سر خود دارید، آن را روی موهای خود ماساژ دهید و بگذارید حدود 5 دقیقه بماند.

شستن مو با آب پیاز: چگونه بوی تند پیاز را کاهش دهیم؟

با اضافه کردن سه قطره اسانس معطر، مانند اسطوخودوس یا رزماری به آب پیاز، بوی پیاز را با بوی مطبوع خنثی کنید.

منبع : goftani.net
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا