زیبایی

استاندارد های زیبایی کره جنوبی: غوغای طبیعی بودن در جهان!

استاندارد های زیبایی کره جنوبی: لوازم آرایشی از کره جنوبی مدت هاست که در بین هموطنان ما محبوب بوده است. بسیاری از مردم با لذت از آن استفاده می کنند، اما نمی دانند چه استانداردهای زیبایی عجیب و جالبی در این کشور وجود دارد. زنان ایرانی برخی از این استانداردها را احمقانه و برخی را حتی مضحک می دانند.

شما نمی توانید بفهمید چرا زنان کره ای اینقدر به این موضوع وسواس دارند! با این حال همان طور که در این مقاله مد و زیبایی خواهید دید، وب سایت ماورای سلامت مواردی را لیست می کند که شاید کم تر با معیارهای زیبایی که در ذهنتان فکر می کردید تطابق داشته باشد.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

شاید تصور کنید این استانداردها فقط در خود کره جنوبی رایج هستند اما باید اعتراف کنیم که به دلیل محبوبیت جهانی صنعت کی پاپ، امروزه کره ای ها نیز به نماد زیبایی در جهان مبدل شده اند و حتی با کنار زدن مد و زیبایی کشورهای غربی، در حال مطرح کردن خود به عنوان الگوی تعیین کننده در عرصه بیوتی هستند.

این مسئله را می توان به وضوح دید که کره ای ها تا چه حد محبوب نوجوانان و جوانان شده اند، از تقلید استایل و سبک پوشش و رنگ موهایشان بگیرید تا لوازم آرایش کره ای که برای اولین کره ای ها سایه ها و خط چشم های شاین دار و رویایی را در حوزه بیوتی وارد کردند.

بنابراین اگر در گذشته هالیوود و و ستاره های هالیوودی منبعی برای تقلید پوشش و استایل و حتی جراحی های زیبایی محسوب می شدند، امروزه موج هالیو نیز به آن اضافه شده و حتی در جایگاه بالاتر ایستاده است و قدرت تاثیرگذاری بالایی به دست آورده است.

 

بیایید به لیست کوتاه استاندارد های زیبایی کره جنوبی نگاهی بیندازیم؛ آیا فکر نمی کنید بعضی از آن ها دارند در جامعه ما هم رایج می شوند؟؟

استاندارد های زیبایی کره جنوبی

 

همچنین بخوانید:  مهم ترین نکات آرایش در منزل

پوست شفاف

از استاندارد های زیبایی کره جنوبی شفاف بودن است، گویی پوست چینی نوعی “مد” است که همه دختران آسیایی روی آن ثابت شده اند. از زمان های قدیم، پوست سفید زیبا و با جامعه ای ممتاز در ارتباط بوده است. در واقع، به همین دلیل است که هرگز با یک زن کره ای در ساحل ملاقات نخواهید کرد. زنان آسیایی واقعاً هرگز آفتاب نمی گیرند و هر بار که از خانه خارج می شوند، یک چتر برای جلوگیری از آفتاب با خود می برند و البته دختران از لوازم آرایشی ضد آفتاب استفاده می کنند.

با این حال می توان در کشورهای غربی دید که پوست برنزه نماد زیبایی است. در ایران تقریبا هر دوی این ها مد هستند. فرقی نمی کند پوست شما روشن باشد یا تیره، سلامتی پوست و شفافیت آن موجب افزایش جذابیت می شود.

یک پوست سفید اما پر از جوش و لک زیبایی ندارد، همچنان که پوست برنزه ناسالم هم جذاب نیست. پس مشکلات پوستی تان را تا جایی که می توانید باید حل کنید. آن وقت فرقی نمی کند طبق معیار کره ای سفید باشید یا طبق معیار غربی برنزه، در هر دو حالت می توانید جذاب باشیذ! همان طور که گفتیم در ایران دیگر مثل سابق رنگ پوست خاصی مد نیست.

ابروهای طبیعی

بخوانید: فرق آرایش کره ای و غربی: چگونه به سبک کره ای آرایش کنیم؟

 

دختران اهل کره جنوبی ابروهای خود را نمی چینند و ترجیح می دهند ابروهایشان پرپشت و پهن باشد. و بدون کانتورینگ! و فرم خمیده ابروها که به قول خانم های کره ای در بین دختران ما مد محسوب می شود بسیار قدیمی است. خانم های آسیایی طبیعی بودن را در اولویت قرار می دهند! به نظر می رسد این روند زیبایی برای بسیاری از زنان و دختران جوان می تواند راهکار مناسبی باشد تا در صورت لزوم تغییرات عجیب در صورتشان اعمال نکنند.

همچنین بخوانید:  بوتاکس طبیعی صورت با روغن نارگیل: خداحافظی با چین و چروک صورت!

استاندارد های زیبایی کره جنوبی- لاغری

لاغری، اگر نگوییم شکنندگی، به استانداردهای زیبایی کره جنوبی و زنان کره ای تعلق دارد. اگر یک زن کره ای سایز چهل و دو لباس داشته باشد، بلافاصله سر خود را پایین می گیرد و شروع به کاهش وزن می کند و از “پر بودن” خود خجالت می کشد. به نظر می رسد که چنین پارامترهایی از شکل بلافاصله دختر را به عنوان نازیبا طبقه بندی می کند و تمام زندگی او به آن بستگی دارد.

باورش سخت است، اما ممکن است یک زن کره ای «چاق» به دلیل ظاهرش استخدام نشود. جای تعجب نیست که همه دختران این کشور به معنای واقعی کلمه وسواس رژیم غذایی دارند.

به هر حال، در کره جنوبی، زنان آب سرد نمی نوشند، زیرا معتقدند که در خلاص شدن از شر چربی در بدن اختلال ایجاد می کند و تناسب اندام از طریق ورزش های سنگین در میان زنان آسیایی به طور کلی مورد استقبال قرار نمی گیرد – مرسوم نیست که آنها بدن خود را در باشگاه بهبود بخشند.

کیسه های زیر چشم

ما کیسه های زیر چشم را فاجعه می دانیم و با تمام وجود تلاش می کنیم تا از شر آن خلاص شویم، اما زنان کره ای به راحتی می توانند روی میز عمل دراز بکشند تا این کیسه ها را درست کنند! به نظر آنها، این نوع تورم به شما اجازه می دهد جوان تر و زیباتر به نظر برسید. این هم یکی دیگر از استاندارد های زیبایی کره جنوبی است که شاید نشنیده باشید!

در نهایت متذکر می شویم که جراحان پلاستیک در کشور  کره جنوبی تقاضای زیادی دارند. بیش از هشتاد درصد زنان از خدمات آنها استفاده می کنند و از انجام آن دریغ نمی کنند. در کره جنوبی، به اصطلاح گردشگری پزشکی توسعه یافته است که به دختران از سراسر جهان اجازه می دهد تا ظاهر خود را بهبود بخشند. اعتقاد بر این است که جراحان کره ای می توانند همه چیز را انجام دهند!

 

منبع : goftani.net
حتما بخوانید : 4 روش جوان سازی پوست
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا