روانشناسی

این اشتباهات زنانه مردان را دلسرد می‌کند

چیزهای ساده‌ای هست که برای مردها یک دنیا اهمیت دارد و می‌تواند نظرشان را نسبت به شریک زندگی‌شان زیر و رو کند.

 

سرد شدن رابطه عاطفی از همین اتفاقات ساده جان می‌گیرد. همین چیزهایی که گاهی به دلیل صمیمیت و گاهی به دلیل حق به جانب بودن، آن‌ها را نادیده می‌گیرید. ما در این مطلب از مجله ماورای سلامت به بیان اشتباهات زنانه در رابطه عاطفی می‌پردازیم.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

اشتباهات زنانه در رابطه عاطفی

در ادامه شما را با اشتباهات کوچک که زندگی‌تان را یخبندان می‌کند آشنا می‌کنیم و چشم‌هایتان را بیشتر از قبل روی رفتارتان باز می‌کنیم.

 اهمیت ندادن به خودتان از اشتباهات زنانه در رابطه عاطفی

مردی که عاشق‌تان باشد، حتی می‌تواند در سخت‌ترین روزها هم کنار شما بماند و در روزهای بیماری هم از شما خسته نشود. مردها یک زن همیشه زیبا و سالم نمی‌خواهند. بلکه زنی را دوست دارند که بیمارنما و ژولیده نباشد و اهمیت کافی را به سلامت و زیبایی‌اش بدهد.

مردها چه فکر می‌کنند؟

مردها از زنانی که به بهداشت، سلامت و زیبایی‌شان اهمیت نمی‌دهند، بیزار هستند. شاید یک زن هم از هپلی بودن همسرش آزرده شود اما آسیبی که یک مرد از این ماجرا می‌بیند به مراتب بیشتر است. چراکه مردها در جریان این ارتباط، بیشتر تابع چشم‌شان هستند.

همچنین بخوانید:  چگونه با پسر پولدار ازدواج کنیم؟

 

دست کم گرفتن خود از اشتباهات زنانه در رابطه عاطفی

حتی زشت‌ترین آدم‌های جهان هم، دلیلی برای دلفریب بودن در خود دارند. یادتان نرود که مردها از زنانی که مدام خود را تحقیر می‌کنند و هیچ وقت از ظاهرشان راضی نیستند، بیزار هستند و اگر مدام در مورد ظاهرتان غر بزنید، نه تنها او شما را یک زن فروتن نمی‌بیند، بلکه از شما دلسرد هم می‌شود.

 مردها چه فکر می‌کنند؟

برای همسرتان زشت بودن یا زیبا بودن شما آنقدر اهمیت ندارد که تصور شما نسبت به خودتان. مردها عاشق زن‌های با اعتماد به نفس هستند. زن‌هایی که خوب بلدند زیبایی‌هایشان را بهتر نشان دهند و از ظاهری که دارند، راضی هستند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این نشانه‌ها می‌گوید همسرتان شما را دوست ندارد سر بزنید.

زنانی که همیشه نگران ظاهرشان هستند

هر مردی دوست دارد زنی زیبا و آراسته داشته باشد اما زن‌هایی که مدام درگیر ظاهرشان هستند مردها را عذاب می‌دهند. یک مرد دوست دارد با خیال راحت با همسرش کوه برود و مدام نگران خاکی شدن کفش‌هایش نباشد. دوست دارد گاهی چهره همسرش را بدون آرایش ببیند و وقتی با عجله می‌خواهند جایی بروند، او ساعت‌ها مقابل آینه ننشیند.

مردها چه فکر می‌کنند؟

همان طور که گفتیم مردها از دیدن زیبایی همسرشان لذت می‌برند اما دوست دارند بخش اصلی این آراستگی را زیبایی طبیعی تشکیل دهد. آن‌ها دوست ندارند کنار یک عروسک بی‌عیب و نقص زندگی کنند، بلکه ترجیح می‌دهند کنار یک همسر ساده، اما مرتب باشند.

 

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا