روانشناسی

این دختران همیشه مجرد می‌مانند

چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ اگر نمی‌خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچکس دوست ندارد با چنین آدم‌هایی ازدواج کند.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی برای شما در نظر گرفته ایم.

دلایل ازدواج نکردن دختران

واقعیت این است که مردان خوب و مناسب همه جا هستند، ولی همه آن‌ها مجرد نیستند، همه آن‌ها به شما علاقه ندارند و شما هم به همه آن‌ها علاقه‌مند نیستید. اما به هر حال، آشنایی با یک مرد خوب می‌تواند یک فرصت باشد. در این مطلب از مجله ماورای سلامت به دلایل ازدواج نکردن دختران اشاره می‌کنیم.

دلایل ازدواج نکردن دختران

تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند و محبوب همه هستند اما بعضی دیگر انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیک آن‌ها بشود؟ در ادامه با ما همراه باشید.

حسابی درگیر کار می‌شوند

بسیاری از خانم‌ها با وجود زیبایی، جذابیت و موفقیت‌های فراوان، تمام درها برای برقراری ارتباط با او بسته بود، چرا که تمام زندگی‌اش در کار خلاصه شده بود. حتی زمانی که یک مرد مناسب و خوش‌پوش را می‌دید، نهایت تلاش خود را برای فراری دادن او می‌کرد، مشکلی که خیلی از دختران مجرد دچارش هستند. بعضی دختران فکر می‌کنند اگر مردی به آن‌ها علاقه‌مند شده‌ است، حتما مشکلی در او وجود دارد. این افکار باعث می‌شود که مردهای مناسب زیادی را از دست بدهند، قبل از اینکه حتی یک‌بار به آن‌ها فرصت داده باشند. بعد، دوباره خود را در کار غرق می‌کنند و به‌شدت سخت و خشک می‌شوند.

همچنین بخوانید:  نشانه‌‌های کسی که با احساسات شما بازی می‌کند

دلایل ازدواج نکردن دختران

بر این باور هستند که دیگه برای آن‌ها دیر شده از دلایل ازدواج نکردن دختران

بعضی خانم‌ها بر این تصور هستند که زمان عاشق شدن، ازدواج و بچه‌دار شدن از او گذشته است. این دقیقا همان جایی است که اشتباه می‌کند و البته، همان جایی که دختران مجرد زیادی دچار اشتباه می‌شوند. درست است که زمان ازدواج و بچه‌دار شدن، پیش‌بینی شده است، اما در قرن بیست و یکم زندگی ما کمتر قابل پیش‌بینی است، که البته این نکته مثبتی است.

دختران زیادی تا چهل- پنجاه سالگی ازدواج خود را به تاخیر می‌‌اندازند، اما واقعیت این است که ما هیچ‌وقت اسیر اعداد و ارقام نیستیم. ما هر لحظه در مناسب‌ترین زمان زندگی خود هستیم. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب ازدواج با مردی که طلاق گرفته خوب است یا بد؟ سر بزنید.

انتظارات بیش از حد ایده‌آل گرایانه

ما این موضوع را بارها و بارها دیده‌ایم که وقتی یک دختر مجرد باور می‌کند که هیچ مرد مناسبی برای او وجود ندارد، همه چیز پیرامونش روی این موضوع صحه می‌گذارد. من به همه کسانی که فکر می‌کنند همه مردان خوب ازدواج کرده‌اند پیشنهاد می‌کنم که این احساس را که دوست دارند تصدیق شوند کنار بگذارند و به جای آن، به شادی، خوشبختی و تمایلشان توجه کنند.

وقتی با یک مرد مناسب آشنا شدید، با او رفت‌و‌آمد داشتید و این ایده که مرد مجرد مناسبی باقی نمانده در ذهنتان از بین رفت، متوجه خواهید شد که توجه چه کسی را به خود جلب کرده‌اید. در حقیقت، آن هنگام است که شما متوجه خواهید شد افراد مناسب زیادی وجود دارند که به آشنایی با شما علاقه دارند.

همچنین بخوانید:  اختلال اضطراب چیست و چطور درمان می‌شود؟

ترس از مردان خوب از دلایل ازدواج نکردن دختران

بارها و بارها مشاهده کرده‌ام که دختران جوان منتظرند مرد مناسب پا پیش بگذارد. اما زمانی که این اتفاق می‌افتد، آن‌ها پا به فرار می‌گذارند و از او دور می‌شوند. این کاملا طبیعی است. زمانی که دختر مجردی در تمام رابطه‌هایی که داشته شکست خورده باشد و دچار ناامیدی، افسردگی و بی‌توجهی عاطفی شده باشد، این عکس‌العملی است که نشان خواهد داد. اما به هرحال، اگر او بخواهد نتیجه‌ای از روابط خود بگیرد، باید این رفتار خود را کنار بگذارد. هنگامی که شما با مردی مناسب آشنا می‌شوید، ممکن است ابتدا اظهار علاقه و توجه او برای شما دشوار باشد، چرا که قبل از این تجربه‌اش را نداشته‌اید. اما حالا زمان آن رسیده است که این دشواری را تحمل کنید. به خودتان اجازه بدهید رابطه جدیدی تجربه کنید.

دلایل ازدواج نکردن دختران

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا