زیبایی

این شومیزها افراد چاق را لاغر نشان می‌دهد

یکی از معضلات خانم‌های سایز بزرگ، انتخاب یک لباس مناسب برای ایجاد یک استایل متناسب و خلق اندامی کشیده و زیبا است.

مجله زیبایی و تناسب اندام ماورای سلامت را تا انتهای این خواندنی جذاب و مفید همراهی کنید.

شومیز یکی از پوشینه‌های جذاب و محبوب در بین خانم‌های خوش‌پوش امروزی است که استایل ویژه و منحصربه‌فردی را برای آن‌ها خلق می‌کند. از این رو، در سال‌های اخیر برندهای مختلف پوشاک به تولید انواع مدل شومیز برای افراد چاق پرداختند تا نگرانی خانم‌های سایز بزرگ را از این بابت برطرف کنند. در این مطلب از مجله ماورای سلامت به موضوع شومیز برای لاغر نشان دادن خانم ها می‌پردازیم.

شومیز برای لاغر نشان دادن خانم ها

روش‌های انتخاب مدل شومیز افراد چاق

مدل شومیز جدید برای افراد چاق، در انواع و طرح‌های مختلف در بازار پوشاک ایران تولید و عرضه می‌شوند اما به‌طورکلی شومیز زنانه در دو نوع کژوال و رسمی وجود دارند. شما براساس سلیقه خود و موقعیت‌های مختلف، می‌توانید یکی از این سبک‌های پوششی را انتخاب می‌کنید.

  • اولین نکته در انتخاب شومیز مناسب افراد چاق، شناخت بدن است. به این معنا که شما باید نسبت به فرم بدنی خود آگاهی و شناخت کامل داشته ‌باشید. به‌عنوان‌مثال باید بدانید که فرم بدنی شما گلابی، سیب، مثلث وارونه یا غیره است؛ سپس شومیز متناسب فرم اندام خود را انتخاب کنید.
  • رنگ، طرح و جنس در مدل شومیز افراد چاق بسیار مهم است. زیرا به خانم‌های درشت‌اندام برای ایجاد یک استایل متناسب و زیبا کمک می‌کند.
همچنین بخوانید:  7 ماسک صورت توت فرنگی برای پوستی درخشان

مدل شومیز بلند برای افراد چاق

مدل شومیز بلند برای افراد چاق با هر نوع فرم بدنی، یک گزینه بسیار مناسب است. زیرا اندام خانم‌های سایز بزرگ را کشیده‌تر نشان‌ می‌دهد و باعث پوشش بیشتر قسمت‌های چاق بدن می‌شود. همچنین این مدل شومیز برای افراد شکم‌دار نیز یک انتخاب ایده‌آل است. زیرا شکم را به‌صورت صاف و تخت‌تر نشان ‌می‌دهد.

مدل شومیز بلند، در رنگ‌ها و طرح‌های جدید در بازار عرضه می‌شوند. بنابراین می‌توانید نسبت به سلیقه خود یکی را برگزینید و در مهمانی‌های مختلف از آن استفاده‌ کنید. خانم‌های درشت‌اندام می‌توانند این مدل شومیز را با انواع شلوار اعم از جین، کتان، نخی یا ساپورت، به‌ رنگ‌های دلخواه ست کنند و یک استایل زیبا و منحصربه‌فرد را برای خود بسازند. برای ست کردن کیف و کفش خود به مطلب کیف و کفش خود را با مد روز ست کنید مراجعه کنید.

 

جنس پارچه مناسب شومیز افراد چاق

خانم‌های درشت‌اندام باید هنگام انتخاب شومیز به این نکته دقت نمایند که جنس پارچه در ایجاد یک استایل خوب و متناسب بسیار اهمیت دارد. پارچه‌های ضخیم و آهاردار به‌دلیل ظاهر خشک و محکمی که دارند، برای خانم‌های چاق مناسب نیستند. زیرا اندام آن‌ها را حجیم‌تر نشان‌ می‌دهد. همچنین، اندام فرد با پارچه‌های تنگ و چسبان نیز چاق‌تر از سایز واقعی به نظر می‌رسد. پارچه‌های بدن‌نما و نازک که در شومیز استفاده می‌شوند، برای پوشش خانم‌های درشت‌هیکل مناسب نیستند؛ زیرا عیوب اندام را واضح‌تر نشان ‌می‌دهد؛ همچنین پارچه‌های براق به‌دلیل انعکاس نور، اندام را چند سایز بزرگ‌تر از سایز اصلی نمایان می‌سازند که برای افرادی که اضافه وزن دارند، اصلاً توصیه نمی‌شود.

همچنین بخوانید:  5 ایده مدل موی گرگ یا wolf cut و نحوه نگهداری از آن+ ترند 2022

پارچه‌های ظریف، لَخت با سطح صاف‌ که روی اندام فرد می‌نشیند و ریزش خوبی دارند، برای افراد چاق مناسب‌تر هستند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم از پارچه‌های حریر و کرپ ظریف که در این طیف از پارچه‌ها قرار می‌گیرند در شومیز خود استفاده ‌کنید؛ زیرا اندام را لاغرتر، کشیده‌تر و قد را بلند‌تر نشان‌ می‌دهند.

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا