روانشناسی

این نشانه‌ها می‌گوید همسرتان خیانت‌کار است

مسئله خیانت همسر جزو مشغله‌های فکری اکثر زنان شده است.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی برای شما در نظر گرفته ایم.

نشانه های خیانت در مردان

مطلع شدن از علائم خیانت مردان به خانم‌ها کمک می‌کند تا از این سردرگمی نجات پیدا کنند و زودتر بتوانند تکلیف خود را معین کنند. در این مطلب از مجله ماورای سلامت به بیان نشانه های خیانت در مردان می‌پردازیم.

نشانه های خیانت در مردان

اکثر زنان نگران خیانت همسر خود هستند ولی نمی‌دانند که برای متوجه شدن این مسئله باید به نشانه‌های مردی که خیانت می‌کند پی ببرند.

بی‌تفاوت بودن مردان نسبت به زنان

بی‌تفاوت بودن به معنای نادیده گرفتن عواطف و احتیاج‌های همسر و همین طور سردی است. امکان دارد بی‌تفاوتی در مسیر زندگی اتفاق بیفتد که می‌تواند علت‌های مختلفی مانند افسردگی و استرس یا بیماری‌های جسمانی داشته باشد. پس به این نکته توجه داشته باشید که قبل از محکوم کردن همسرتان به خیانت از دلیل بی‌تفاوت بودن آن مطمئن شوید.

نشانه های خیانت در مردان

سردی در ارتباط جنسی از نشانه های خیانت در مردان

ارتباط جنسی معمولا در آغاز زندگی زناشویی بسیار فراوان است و به‌ندرت به حالت تعادل می‌رسد. حالت تعادل در ارتباط جنسی بیانگر نظم و ثبات در زندگی محسوب می‌شود. اگر شخصی بدون علائم  روانی و جسمی در زندگی زناشویی از خود سردی نشان دهد می‌توان آن را جزو علائم نشانه‌های مردی که خیانت می‌کند دانست.

همچنین بخوانید:  چطور در نگاه اول دوست‌داشتنی باشیم؟

برخوردهای مخفیانه و پنهان کاری

برخوردهای مخفیانه و پنهان‌کاری به شکل مداوم و بیش از اندازه می‌تواند جزو علائم و نشانه‌های خیانت به‌حساب آید. این مخفی کاری می‌تواند به شکل تلفن یا پیامک‌های مخفی صورت گیرد که مخاطب آن مشخص نیست. همچنین ماموریت‌های بی‌موقع و دیر آمدن به منزل بدون مشورت با شما می‌تواند به‌خاطر خیانت باشد. برای اینکه شناخت بهتری نسبت به خود داشته باشید به مطلب چرا بعضی افراد وسواسی می‌شوند؟ سر بزنید.

نشانه های خیانت در مردان

بیماری‌های مقاربتی

مبتلا شدن به بیماری‌های مقاربتی مانند زگیل در تناسل و برخی از تبخال‌ها می‌تواند نشانگر این باشد که شخص دارای ارتباط فرازناشویی است.

محبت یا خشم ناگهانی از نشانه های خیانت در مردان

ارتباط با فرد دیگری خارج از چهارچوب می‌تواند موجب به‌وجود آمدن خشم یا احساس گناه در فرد بشود که این احساس گناه را شخص به شکل‌های متعددی از خود آشکار می‌کند.

برخی اوقات بعد از ارتباط جنسی شخص احساس گناه می‌کند و برای جبران کردن آن به شکل غیر معمول به شریک زندگی خود محبت می‌کند. از طرفی دیگر امکان دارد شخص احساس گناه را گردن فرد دیگری بیندازد و با پرخاشگری به همسر خود اضطراب خود را کاهش بدهد.

خودداری از تنهایی در اتاق با شریک زندگی

مردان خیانت‌کار از داشتن ارتباط عشقی و عاطفی دوری می‌کنند و از تنها ماندن در اتاق با شما خودداری می‌کنند. این عمل نشانگر وجود مشکل در ارتباط شما به‌حساب می‌آید و می‌توان آن را جزو علائم خیانت در مردان دانست.

خودداری از تنهایی در اتاق با شریک زندگی

کاهش پیدا کردن صحبت با شما

هنگامی که شوهر مسائل کوچک در محیط کارش را برای شما بازگو نمی‌کند این نشانگر خوبی نیست. به دلیل این که معمولا مردها علاقه دارند که از موفقیت‌های خود برای شریک زندگی تعریف کنند و اگر همسرتان از این موضوع دست کشیده است یا مبتلا به بحران شده یا پای زن دیگری در میان است.

همچنین بخوانید:  عاشق شدن در یک نگاه می‌تواند خطرناک باشد!

رفتن به مسافرت‌های طولانی بدون شما

برخی از مشاغل احتیاج به مسافرت دارند ولی به‌طور دائم احتیاج نیست که تنهایی این کار را انجام دهد. همسرتان می‌تواند هنگام تعطیلات آخر هفته زمان بیشتری را با شما بگذراند.

شرکت نکردن در دورهمی‌های خانوادگی

وقت گذراندن با اقوام یا دوستان صمیمی جزئی از زندگی متاهلی محسوب می‌شود. اگر همسرتان دیگر تمایل به وقت گذراندن با خانواده و دوستانتان را ندارد نشانگر این است که می‌خواهد شما را ترک کند یا امکان دارد که در حال خیانت به شما باشد.

شرکت نکردن در دورهمی‌های خانوادگی

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا