زیبایی

بایدها و نبایدها برای داشتن یک خط چشم گرافیکی زیبا+ ویدیوی آموزشی

خط چشم گرافیکی: وقتی صحبت از آرایش می شود، جالب ترین قسمت آن کشیدن خط چشم است. اگرچه دشوار است، اما زمانی که دست به کار می‌شوید به نظر می‌رسد که یک مراسم کاملاً روزمره است. در واقع، این ظاهر مناسب یک دختر دانشجوی جسور است. یک خط چشم مایع تقریباً در هر کیف مسافرتی آرایشی وجود دارد که در نهایت هر روز تقریباً دو بار روی مژه ها قرار می گیرد. اگر یک محصول آرایشی وجود داشت که می توانست ظاهر شما را زیباتر کند یا آرایش شما را زنده کند، باید خط چشم باشد.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

مدتی است که خط چشم اصلی به دو بال، خطوط کشیده، خطوط سفید، نقره ای یا نئون یا طرح های گل در گوشه چشم گسترش یافته است که علاقه مندان به زیبایی را خلاق و هیجان زده کرده است. این ترند که به عنوان خط چشم گرافیکی شناخته می شود، حتی افراد مشهور نیز این آرایش عجیب و غریب را انتخاب کرده اند، به خصوص که بعد از سریال پرطرفدار Euphoria در اینترنت منتشر شد.

با این حال، اگر تصمیم دارید برای مهمانی بعدی خود از طراحی خط چشم گرافیکی استفاده کنید، ممکن است بخواهید چند نکته را بدانید تا شما را به یک متخصص تبدیل کند.

پس با این مطلب مد و زیبایی در وب سایت ماورای سلامت همراه باشید.

بایدهای خط چشم گرافیکی

 

 

 

 

– تفاوت انواع خط چشم را بدانید

همچنین بخوانید:  14 درمان خانگی برای از بین بردن رنگدانه‌های پوست

هر خط چشمی تاثیر متفاوتی دارد. بنابراین، دانستن اینکه کدام خط چشم می تواند چه نوع اثری را به شما بدهد نیز مهم است. برخی از انواع خط چشم مدادی، ژله ای و خط چشم مایع هستند.

 

 

 

– یک خط چشم با کیفیت بالا انتخاب کنید

هر برند بافت و کاربرد متفاوتی دارد. شما باید برندی را انتخاب کنید که دارای مواد باکیفیت باشد و بدون زحمت زیاد به نرمی روی پلک ها اعمال شود.

– همیشه خط چشم مدادی خود را تیز کنید

استفاده از خط چشم مدادی که نوک آن کدر است، نتیجه دلخواه را به شما نمی دهد. مداد را تیز کنید و برای یک پوشش خامه ای بادقت اعمال کنید.

– قبل از کشیدن خط چشم مژه های خود را فر کنید

همیشه به یاد داشته باشید که مژه های خود را قبل از خط چشم فر کنید. اگر این کار را برعکس انجام دهید، این احتمال وجود دارد که بیگودی تمام کار سختی را که برای خط مژه کشیده‌اید به هم بزند.

– شروع با یک خط نازک

برای یک خط مستقیم، با یک خط نازک شروع کنید تا راحت تر شود. این روش هنگام استفاده از خط چشم مایع عالی است.

نبایدهای خط چشم گرافیکی

– از خط چشم مشکی برای ظاهر روزانه استفاده نکنید

اگرچه ظاهر کلاسیک است، اما گاهی اوقات خط چشم مشکی برای یک ظاهر ساده در طول روز بیش از حد دراماتیک و تیره است. می توانید قهوه ای یا هر رنگ پر جنب و جوشی را برای هماهنگی با لباس خود انتخاب کنید. یک خط چشم سفید در خط مژه پایین با یک خط چشم گرافیکی قهوه ای دراماتیک می تواند مورد علاقه شما باشد.

همچنین بخوانید:  23 درمان خانگی مؤثر برای عفونت پوست

– بین خط مژه و خط چشم خود فاصله نیندازید

هنگام کشیدن خط مژه، دقت کنید که روی فولیکول های مو باشد و از خط مژه دور نباشد، در غیر این صورت، کاملاً عجیب به نظر می رسد. فکر نمی کنید؟ تمرین را ادامه دهید تا آن را درست انجام دهید.

– ظاهر بالدار معمولی را انتخاب نکنید

هدف از خط چشم گرافیکی این است که سرگرم کننده، عجیب و غریب و با ظرافت بیشتری باشد. از رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای فاصله بگیرید و با ترکیب سایه‌های مختلف به ظاهر خود حسی دراماتیک بدهید.

 

 

منبع : goftani.net
حتما بخوانید : 4 روش جوان سازی پوست
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا