روانشناسی

با این کارها رابطه عاشقانه همیشه گرم می‌ماند!

مطالعات نشان داده که روابط سالم باعث افزایش شادی، بهبود سلامت و کاهش استرس می‌شود.

 

هر رابطه‌ای نیاز به گرم نگاه داشته شدن دارد. زیرا در غیر این صورت در آینده ای دور یا نزدیک شعله عشق آن خاموش شده و به سردی می‌گراید. در این مطلب از مجله ماورای سلامت سعی داریم به نکات مهم گرم نگه داشتن رابطه عاشقانه اشاره کنیم.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

گرم نگه داشتن رابطه عاشقانه

در ادامه همراه ما باشید تا از نکات مهم در رابطه با گرم نگه داشتن رابطه عاشقانه بیشتر بدانید.

ابراز علاقه از روش‌های نکات مهم گرم نگه داشتن رابطه عاشقانه

گاهی معشوق شما نیاز دارد عشق و علاقه را به زبان بیاورید و با او با کلمات عاشقانه صحبت کنید. یا گاهی نیاز است به‌عنوان بهترین راه برای برگرداندن عشق، دست در دست روبه‌روی وی بنشینید و چند ثانیه عاشقانه نگاهش کنید. این مورد یکی از ساده‌ترین راه‌حل‌ها در پاسخ به این سوال است که چگونه رابطه سرد شده را گرم کنیم؟

 

صحبت منطقی درباره موارد آزار دهنده

اگر کدورتی بین شما اتفاق افتاده که باعث دلسردی و رنجش شده است، برای بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده درباره آن با هم صحبت کنید. سعی کنید صحبت‌های‌تان آرام و منطقی باشد. از کلمات مناسبی استفاده کنید. حرف‌های‌تان حالت کنایه زدن نداشته باشد چرا که اوضاع را بدتر خواهد کرد و به درست کردن رابطه خراب شده کمکی نخواهد کرد. صحبت درباره مشکلات یکی از ارکان پاسخ به سوال چگونه رابطه سرد شده را گرم کنیم، می باشد. چرا که ممکن است هر یک از دو طرف ناخودآگاه رفتاری را انجام داده باشد که باعث کدورت شده در حالی که خود فرد متوجه نبوده است.

همچنین بخوانید:  نشانه‌های افرادی که احساسات واقعی خود را بروز نمی‌دهند

درک کردن معشوق از روش‌های نکات مهم گرم نگه داشتن رابطه عاشقانه

سعی کنید معشوق‌تان را درک کنید تا بدانید چگونه قهر را تمام کنید. اگر او از رفتارها یا کلمات خاصی خوشش نمی‌آید و روی بعضی مسائل حساس است، او را درک کنید. وقتی شما او را درک کنید متقابلا عشقتان نیز در موارد دیگر شما را بهتر درک می‌کند. علاوه بر این همیشه شرایط فرد مقابل را در نظر بگیرید. برای اینکه رابطه عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب جذاب‌ترین مردان از نگاه زنان چه کسانی هستند؟ سر بزنید.

احترام به خواسته‌ها

اگر تاکنون به خواسته‌های معشوق خود احترام نمی‌گذاشتید مطمئن باشید که باعث سرد شدن رابطه‌تان شده‌اید. احترام به خواسته‌های وی به این معنا نیست که پا روی درخواست‌های خود بگذارید بلکه به این معنا است که وقتی شما به خواسته‌های او احترام بگذارید و آن‌ها را اجابت کنید، او نیز حتما به خواسته شما اهمیت خواهد داد.

دستور ندادن

انسان‌ها چه زن و چه مرد از اینکه کسی با آن‌ها با لحن دستوری صحبت کند ناراحت خواهند شد و حس خوبی دریافت نمی‌کنند. بخصوص اگر از این حالت دستوری در برابر افراد دیگر استفاده کنید. به جای اینکه به همسرتان بگویید چایی بریز، می‌توانید با کلامی محبت آمیز به او بگویید  عزیزم میشه لطفا با دستای مهربونت برام چایی بیاری. باور کنید کلمات می‌توانند معجزه کنند.

حفظ احترام به خانواده‌ها

سعی کنید در همه حال به خانواده‌های یکدیگر احترام بگذارید. حتی اگر رفتاری از خانواده معشوقتان دیدید که مورد پسند شما نبود باز هم به آن‌ها بی‌احترامی نکنید یا پشت سرشان حرف نزنید. بی احترامی به خانواده‌ها باعث سرد شدن رابطه زن و شوهر خواهد شد.

همچنین بخوانید:  چگونه به حرف دیگران اهمیت ندهیم؟

 

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا