روانشناسی

با چشم چرانی مردان چگونه برخورد کنیم؟

نحوه برخورد با همسر چشم چران چگونه است؟ بسیاری از زن‌ها از چشم چرانی همسر خود شکایت می‌کنند.

مجله روانشناسی و تغذیه ماورای سلامت را تا انتهای این خواندنی جذاب و مفید همراهی کنید.

این طبیعی است که هیچ زنی دوست ندارد مرد زندگی‌اش به زنان دیگر نگاه کند. چشم چرانی به علت‌های مختلفی از جمله محرومیت جنسی و تنوع طلبی جنسی روی می‌دهد. در این مطلب از مجله ماورای سلامت به این موضوع می‌پردازیم که با همسر چشم چران چه کنیم؟

با همسر چشم چران چه کنیم؟

قبل از هر چیز لازم است تا رفتار خود را زیر ذره‌بین قرار دهید. ممکن است شما به این عادت تمایل داشته باشید ولی آن را به همسرتان نسبت دهید و یا ممکن است به خاطر گذشته همسرتان نسبت به او حساس شده باشید.

چرا باید با چشم چرانی مرد یا زن مقابله کرد؟

اگر تعهد در رابطه وجود نداشته باشد، آرامش هم وجود نخواهد داشت، هم زنان و هم مردان می‌‎‎خواهند همه توجه همسرشان به آن‌ها باشد. با تغییر این رویه علاوه بر سرد شدن رابطه، احتمال خیانت نیز بالا می‌رود. پس اگر همسرتان چنین رفتاری دارد بهتر است قبل از دیر شدن، به دنبال راه حلی باشید.

با همسر چشم چران چه کنیم؟

با همسرتان در این زمینه صحبت کنید

اگر با چشم چرانی همسرتان مواجه می‌شوید نباید هرگز ذات رابطه‌تان را به زیر سوال ببرید. شما عمل او را دوست ندارید اما خودش و رابطه با او را دوست دارید. سعی کنید افراد را از رفتارشان جدا کنید. نباید در مورد جذابیت خودتان از شوهرتان سوال کنید و سعی کنید به خودتان ایمان داشته باشید. زمانی که در شرایط آرام هستید و بدون عصبانیت و ناراحتی در این زمینه با او صحبت کنید.

همچنین بخوانید:  این نشانه‌ها می‌گوید پخته شده‌اید!

به نیازهای جنسی همسرتان بیشتر اهمیت دهید

به طریقی انرژی جنسی همسرتان را به سمت خود بکشانید. ممکن است در مورد چشم چرانی با او صحبت کنید و او در عین ناباوری بگوید که زنان دیگر نیز برایش جذاب هستند. در مقابل به او بگویید که از این که از میان تمام زن‌ها رابطه جنسی خود را با شما نگه داشته است خوشحال هستید. سعی کنید به نیازها و خواسته‌های جنسی همسر خود توجه کنید و کیفیت رابطه جنسی خود را بالا ببرید چراکه عامل مهم در چشم چرانی مردان، عدم ارضای کامل در ارتباط جنسی با همسرشان است.

چشم چرانی همسرتان را به جنبه‌های دیگر شخصیت او تعمیم ندهید

زمانی که متوجه شدید همسرتان به شکلی دیگری به زنان نگاه می‌کند فکر نکنید که دیگر شما را دوست ندارد. این رفتار او را به جنبه‌های دیگر زندگی‌تان تعمیم ندهید و سریع نگران نشوید. بسیاری از زنان با این پیش فرض جلو می‌روند که همسرشان چشم چرانی می‌کند پس ممکن است خطاهای دیگری نیز از او سر بزند که از آن‌ها بی‌خبر هستند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب با این کارها مردان را عاشق و دیوانه کنید سر بزنید.

با همسر چشم چران چه کنیم؟

انتظاراتتان را با همسرتان در میان بگذارید

مشکل خود را با او مطرح کنید و اگر رفتار خود را انکار کرد با او جر و بحث نکنید. حال مجددا چهار چوب جدیدی برای حدود روابطتان با دیگر زنان و مردان مشخص کنید و انتظارات خود را با او مطرح کنید. هیچ وقت لجبازی نکنید و سعی نکنید شما نیز مانند او رفتار کنید. خشم خود را با قهر کردن نشان ندهید. تلافی کردن باعث خشم طرف مقابل و بروز رفتارهای نابهنجار دیگر می‌شود.

همچنین بخوانید:  این کارها شما را از چشم بقیه می‌اندازد

انتظاراتتان را با همسرتان در میان بگذارید

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا