زیبایی

برای آرایش حرفه ای، به جای کانسیلر از پودر موز استفاده کنید!

پوشاندن لک پوست با پودر موز: در تعجب هستید که چگونه پوست افراد مشهور همیشه مثل پوست نوزادان به نظر می‌رسد؟ خوب البته در ابتدا باید به ژن خوب آن‌ها اشاره کرد و بعدازآن به آرایشگر ماهر آن‌ها.

هیچ چیز بدتر از این نیست که تمام تلاشتان را برای آرایش بی نقص به کار بگیرید، اما با کانسیلرها و کرم پودر، صورتتان گچی و غیر طبیعی شود. علاوه بر آن، ماسیده شدن کرم و پنکک چروک ها و لک ها را نمایان تر می کنند.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

 

در این مقاله مد و زیبایی ما ترفندی را به شما معرفی می کنیم که از طریق آن می توانید در مجالس و یا هنگام قرارهای مهم پوستی صاف، یکدست و طبیعی داشته باشید؛ آن هم پوشاندن لک پوست با پودر موز است! مطلب را ذر وب سایت ماورای سلامت بخوانید.

پوشاندن لک پوست با پودر موز

 

پودر موز چیست؟

 

پوشاندن لک پوست با پودر موز: یکی از محصولات بسیار عالی مورداستفاده این افراد که سبب می‌شود تا پوستی عالی و بدون نقص داشته باشند، پودر موز است. حتماً از خودتان می‌پرسید که پودر موز چیست؟ اجازه دهید ما برای شما توضیح دهیم.
پودر موز نوعی از پودرهای تنظیم‌کننده با توناژ رنگ زرد است که برای تمامی پوست‌ها مناسب می‌باشد، مخصوصا پوست های تیره! همچنین این پودر قرمزی پوست و کبودی و تیرگی دور چشم را پوشش می‌دهد.

کرم پودرها و کانسیلرها عالی هستند اما ممکن است آن پوششی را که شما دنبالش هستید؛ به پوست‌تان ندهند! به همین علت آرایشگرهای حرفه‌ای به محصول مشابهی دست یافته‌اند. پودر موز! ماریو دیوانوویچ، آرایشگر کیم کارداشیان جزو کسانی است که این محصول را برای این مدل و شخصیت هنری استفاده می‌کند.

همچنین بخوانید:  ۳ ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان

این پودر روی بیشتر پوست‌ها جواب می‌دهد، مخصوصا پوست‌های متوسط تا تیره. پودر موز آرایش را روی صورت می‌خواباند، چربی اضافه آن را می‌گیرد و مثل پودرهای معمولی نیست و خطوط صورت را نشان نمی‌دهد. برخلاف پودرهای معمولی سفید که صورت را مانند کیک می‌کند، پودر موز رنگی طبیعی و تونالیته زرد دارد و همچنین قرمزی پوست را روی صورت‌ها و با هر رنگ پوستی میزان می‌کند.

 این پودر برای زیر چشم عالی است و کانسیلرتان را روی صورت ثابت می‌کند و رنگ کبود زیر چشم را می‌پوشاند. آن را می‌توانید با هر محصولی استفاده کنید تا رنگ صورتی روی پوست تان را محو کند.

 

پوشاندن لک پوست با پودر موز: نحوه استفاده

 

می‌توانید آن را بعد از آرایش به عنوان پودر فیکساتور با یک برس یا اسفنج روی پوست‌تان بزنید. اگر می‌خواهید روی کانسیلر یا کرم پودرتان بزنید باید چند دقیقه روی پوست‌تان بماند و بعد اضافه آن را با برس پاک کنید. اگر پوست‌تان را به صورت سایه روشن آرایش کرده‌اید، در صورتی که این پودر را روی آن بزنید، پوست‌تان روشنی محوی پیدا می‌کند و هایلایت‎های صورت‌تان هم مشخص نخواهد شد.

این آرایشگرها پیشنهاد می‌کند مقدار کمی از پودر رقیق‌شده را در کف دست بریزید با یک نفس عمیق پودر را بر روی صورتتان پخش کنید، پودر موز برای مناطقی از پوست که برای پوشش آن‌ها از کانسیلر (پوشاننده) استفاده می‌شود، مانند گودی دور چشم، وسط پیشانی، قسمت تیغه بینی و چین‌های صورت بسیار مناسب است. به‌صورت کلی برای داشتن صورت و ظاهری برجسته شما می‌توانید برای تمامی این نواحی از این پودر استفاده نمایید.

همچنین بخوانید:  بایدها و نبایدها برای داشتن یک خط چشم گرافیکی زیبا+ ویدیوی آموزشی

مناسب چه رنگ پوستی است؟

پوشاندن لک پوست با پودر موز: این پودر به دلیل شفافتیت و بافت و رنگ زرد روی همه پوست ها طبیعی است؛ حتی برای پوست های تیره که با کانسیلر حالت سفید و گچی پیدا می کند انتخابی کاملا درست است. پودر موز با رنگ زرد که در سال 2016 توسط کیم کارداشیان و تیم آرایشش معرفی شد، به عنوان یک پودر پوشاننده ایده آل برای افرادی با رنگ پوست گندمی و سبزه معرفی شد.

چرا پودر موز بهتر است؟

پوشاندن لک پوست با پودر موز: پودر موز علیرغم معرفی تا حدودی پرمخاطب خود، ممکن است توجه شما را به خود جلب کرده باشد. هنوز هم برای متمایز کردن خود در یک بازار رقابتی باید توضیحی انجام دهد.

اما تصورات شما درست است: به آن پودر موز می گویند زیرا از موز فرآوری شده ساخته شده است، که به توضیح اینکه چرا می توان آن را در چندین محصول غذایی، از نان و سایر محصولات پخته گرفته تا میلک شیک و غذای کودک یافت، کمک می کند.

پودر موز در شکل آرایشی خود در اصل ترکیبی از یک پودر فشرده و شفاف است. بافت این پودر ابریشمی است و زمانی که بعد از پرایمر استفاده می‌شود، می‌تواند بافت مخملی و طبیعی به پوست بدهد. این پودر چربی و عرق اضافه صورت را از بین می برد و خطوط ریز و چروک ها را نیز  صاف می کند. با کاربردهای متعدد یا در غلظت بیشتر، می‌تواند یک اثر روشن‌کننده زیر چشم (جایی که بسیاری از افراد در وهله اول نیاز به اصلاح رنگ دارند) یا روی گونه‌ها و بینی ایجاد کند.

 

منبع : goftani.nt
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا