زیبایی

برای ترمیم ناخن آسیب دیده بعد از برداشتن کاشت چه باید کرد؟

ترمیم ناخن آسیب دیده: مانیکور و اکستنشن ناخن(کاشت ناخن) زیبا این روزها در میان بانوان قانونی نگفته است، چرا؟ چون اینها دست ها را زیبا و پر زرق و برق می کنند.

با این حال، اکستنشن ناخن ممکن است به بستر ناخن شما را آسیب بزند. به این دلیل است که مواد شیمیایی، چسب و بافر در این روش، بستر ناخن را خشک می کند.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

بنابراین، هنگامی که اکستنشن ها برداشته می شوند، ناخن های شما شروع به خرد شدن می کنند و ضعیف تر و شکننده تر می شوند.

 

مراقبت مناسب از ناخن ها ضروری است تا بتوانید برای قرار بعدی خود با ناخن های سالم و ترمیم شده بروید.

در این مقاله مد و زیبایی، مجله ماورای سلامت 5 راهکاری که برای مراقبت و ترمیم ناخن آسیب دیده تان باید به کار ببرید را معرفی می کند. با این روش ها آسیب های کاشت ناخن را به حداقل می رسانید و ناخن هایتان خراب نمی شود.

 

ترمیم ناخن آسیب دیده

همچنین جالب است: اولین چیزی که در این تصویر می بینید حقیقت زندگی عاشقانه شما را فاش می کند

کاری که باید در بین دو جلسه اکستنشن ناخن انجام دهید:

 

 

1- بعد از برداشتن اکستنشن ناخن های خود را کوتاه کنید. ناخن زیر آن اکستنشن‌ها رشد می‌کند و با برداشتن آن‌ها، بستر ناخن خرد می‌شود و ناخن‌های شما شکننده می‌شوند. حتی اگر تصمیم به حفظ طول داشته باشید، برای مدت طولانی دوام نخواهد داشت. بنابراین، ایده آل است که آن را تا زمانی که ناخن آسیب دیده رشد کند، کوتاه کنید.

همچنین بخوانید:  تاثیر ماسک زغال فعال بر روی سلامت پوست

ترمیم ناخن آسیب دیده

2- با سرم ناخن و روغن کوتیکول ناخن های خود را مرطوب نگه دارید. حذف اکستنشن ناخن رطوبت را از بستر ناخن می گیرد و آن را خشک، زبر و خرد می کند. همچنین باعث سفت شدن کوتیکول ها می شود. بنابراین، آنها را مرطوب نگه دارید تا نواحی نرم تر اطراف ناخن ها را حفظ کنید.

 

3- جهت ترمیم ناخن آسیب دیده، برای مدتی لاک تان را به لاک های معمولی روی ناخن تغییر دهید. اگرچه، پس از برداشتن اکستنشن ناخن، نگه داشتن ناخن‌ها برای مدتی خالی و بدون لاک توصیه می‌شود، اگر نمی‌توانید از رنگ کردن ناخن‌ها خودداری کنید، از لاک‌های ژل خودداری کنید.

4- حتما از یک تقویت کننده ناخن استفاده کنید. ما را باور کنید! شما به آن نیاز دارید. برای ترمیم ناخن‌های ضعیف‌تر، قبل از استفاده از لاک ناخن یا حتی یک لایه شفاف، حتما یک یا دو لایه تقویت‌کننده ناخن بزنید.

متوجه خواهید شد که چگونه این محصول به تقویت مجدد ناخن های شما کمک می کند.

5- برای ترمیم ناخن آسیب دیده، قبل از رفتن به جلسه بعدی برای کاشت ناخن کمی صبر کنید. ممکن است خیلی وسوسه انگیز باشد که به محض اینکه اولین مورد را حذف کردید به سراغ برنامه های افزودنی بروید، اما بهتر است مدتی صبر کنید. به ناخن‌هایتان زمان بدهید تا سلامت خود را دوباره بازیابی کنند تا برای دور بعدی اکستنشن آماده شوند.

 

منبع : goftani.net
حتما بخوانید : 4 روش جوان سازی پوست
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا