زیبایی

بوتاکس طبیعی صورت با روغن نارگیل: خداحافظی با چین و چروک صورت!

بوتاکس طبیعی با روغن نارگیل در از بین بردن چین و چروک صورت معجزه می کند. خواص روغن نارگیل از جوانسازی تا سفید کردن دندان ها را شامل می شود.
چه در خوردن آب نارگیل، چه استفاده از روغن به عنوان مرطوب کننده یا اضافه کردن یک قاشق غذاخوری به پخت، روغن نارگیل هم در آشپزخانه و هم در حمام ما برجسته شده است. با این حال، روغن نارگیل بکر کیفیت بالاتری نسبت به روغن نارگیل تصفیه شده دارد، زیرا از شیر نارگیل تازه، گوشت یا باقیمانده تولید می شود. همچنین گفته می شود که از نظر پلی فنول های آنتی اکسیدانی و همچنین مواد مغذی مانند ویتامین E غنی تر است. با بخش مد و زیبایی از مجله ماورای سلامت همراه شوید.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

1. علائم کشش

ترک‌های پوستی یک مشکل بسیار شایع بدن است که زنان در دوران بلوغ با آن مواجه می‌شوند. اگرچه، اگر قبلاً هرگز ترک‌های پوستی نداشته‌اید، به احتمال زیاد بارداری آن را به شما می‌دهد. خوشبختانه روغن نارگیل خاصیت ارتجاعی پوست شما را افزایش می دهد و رطوبت پوست شما را افزایش می دهد.

2.  بوتاکس طبیعی با روغن نارگیل_خطوط ریز و چین و چروک را صاف می کند

روغن نارگیل با ترکیبات دوست‌دار پوست، سرشار از ویتامین‌های C و E است، این مرطوب‌کننده روی خطوط ظریف و چین و چروک‌ها جذابیت دارد و با پیری پوست نیز خداحافظی می‌کند. روغن نارگیل همه کارها را انجام می دهد، از آبرسانی به پوست و حفظ یا متعادل کردن سطح pH گرفته تا تقویت و تقویت پوست.

همچنین بخوانید:  نگهداری از موهای چرب با چند ترفند ساده

 

3. وز مو را از بین می برد

روغن نارگیل دارای مقدار زیادی ویتامین E است و در مورد مو و پوست هرگز نمی توانید با آن اشتباه کنید. مقداری روغن نارگیل را سخاوتمندانه روی پوست سر خود بریزید و آن را روی موهای خود بمالید. خوب ماساژ دهید و یک شب آن را نگه دارید. روز بعد همانطور که موهای خود را می شویید، آن را بشویید. شما در کمترین زمان به موهای کدر و آسیب دیده جان تازه ای خواهید بخشید. آنتی اکسیدان های موجود در روغن نارگیل بیشتر از مو در برابر آسیب و شکستن محافظت می کند .

 

 

4. مرطوب کننده لب

روغن نارگیل یکی از بهترین روغن های طبیعی است. دارای خاصیت مرطوب کنندگی است که به پوست و حتی لب های ترک خورده کمک می کند تا در کمترین زمان یکدست و صاف شوند. روغن نارگیل سرشار از مواد مغذی است که از لب های شما محافظت و حالت می دهد.

5. محافظت از پوست در برابر نور خورشید

فیلترهای UV می توانند به محافظت از موهای شما در برابر آسیب خورشید کمک کنند. مشخص شده است که روغن نارگیل دارای یک فاکتور محافظت در برابر نور خورشید است. بنابراین، قرار دادن آن روی مو و پوست می تواند بسیار مفید باشد.

 

6. سفید کردن دندان

برخلاف باور عمومی، روغن نارگیل به داشتن لبخندی سفیدتر و درخشان تر نیز کمک می کند. چند دقیقه در روز مقداری روغن نارگیل را در دهان بمالید یا شاید هر شب قبل از خواب غرغره کنید. ممکن است فوایدی داشته باشد از جمله سفید کردن دندان ها و جلوگیری از پوسیدگی دندان، خونریزی لثه و ترک لب.

همچنین بخوانید:  بهترین روش ها برای ساخت ابروی پهن و پرپشت: از لمینت تا کاشت

همچنین بخوانید: عجیب ترین مراقبت های زیبایی بازیگران با ترفندهای خاص!

7. ترمیم ناخن

در کنار بسیاری از فواید دیگر، روغن نارگیل نه تنها برای مو و پوست ما مفید است، بلکه برای ناخن‌های ما نیز معجزه می‌کند. حتی در بسیاری از سالن‌ها، مردم آنجا از روغن نارگیل برای بازگرداندن زندگی ناخن‌های شما قبل از پدیکور استفاده می‌کنند. به سادگی یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را روی انگشتان پا بریزید، آن را به ناخن های خود بمالید و یک جفت جوراب بپوشید. یک شب روی آن بخوابید یا بعد از یک یا دو ساعت جوراب ها را بردارید. در کمترین زمان احساس خواهید کرد که پاهایتان صاف تر شده است.

اگر از روغن نارگیل در برنامه روزانه خود برای بدن، مو و ناخن های خود استفاده می کنید، مطمئناً از این فواید در جایی استفاده می کنید. با این حال، در استفاده از آن زیاده روی نکنید، زیرا می دانید آنچه آنها می گویند، زیاده روی یا هر چیز بدی است. اگر بعد از استفاده احساس کردید پوست سر شما تحریک شده است، برای کمک با یک متخصص پوست مشورت کنید.

 

 

منبع : goftani.net
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا