ورزش

جملات انگیزشی ورزشی انرژی ‌زا از زبان راک

شاید بسیاری از ما برای شروع ورزش یا ادامه تمرینات مان نیاز به جملات انگیزشی ورزشی داشته باشیم، جملاتی جادویی که انرژی مان را چند برابر کرده و ما را با انرژی وصف‌ناپذیر به سمت باشگاه روانه کند. درست زمانی‌که به آخرین تکرارهای اسکوات مان رسیده‌ایم ولی دیگر نفسی برای ادامه تمرین نداریم، تنها یک جمله انگیزشی ورزشی می‌تواند توپ را داخل زمین ما بیاندازد و درست در لحظه موعود، انرژی از دست رفته مان را بازگرداند.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

جملات انگیزشی ورزشی برای ورزش‌های مختلفی همانند بدنسازی کاربرد داشته و با به خاطر سپردن این جملات کوتاه و پرمعنا می توانید در هر لحظه ای که به انگیزه نیاز داشتید، انرژی‌تان را مضاعف کنید. حال اگر این جملات از زبان راک، یکی از اسطوره‌های رشته بدنسازی و فعال عرصه سینما باشد، قطعاً اثربخشی و لذت شنیدن این جملات برایتان چندبرابر خواهد شد.

در ادامه بهترین جملات انگیزشی ورزشی که دواین جانسون (Dwayne Johnson) یا همان راک در پست‌های اینستاگرامی خود نقل کرده است را در اختیارتان قرار می‌دهیم. این جملات انگیزشی باارزش را راک در لحظاتی که به اصطلاح کم آورده، به خود گوشزد می‌کرده تا دوباره و دوباره تلاش کند. او هیچ‌گاه دست از تمرینات ورزشی چالشی خود برندارد.

جمله انگیزشی ۱

برای موفقیت همیشه نباید فوق‌العاده باشید. موفقیت یعنی پشتکار و سخت تلاش کردن برای به‌دست آوردن خواسته‌هایتان، بعد از این فوق‌العاده بودن خودش به سراغتان خواهد آمد.

همچنین بخوانید:  درمان قوز کمر با چند حرکت اصلاحی بی نظیر

جمله انگیزشی ۲

نیرو، عرق و احترام، سه اصل مهم در ورزش است که تنها کافی است دو مورد اول را وسط بگذارید تا به سومین مورد یعنی احترام دست یابید.

جمله انگیزشی ۳

من همیشه دوست دارم از سختی و مشکلات گذشته‌ام برای انگیزه گرفتن امروز استفاده کنم.

جمله انگیزشی ۴

پیمودن جاده رسیدن به موفقیت و سربلندی همیشه با کار دشوار و پشتکار میسر می شود. همه رقبایتان را کنار بزنید و بالاتر از همه قرار بگیرید. همواره در جستجوی موفقیت باشید.

جمله انگیزشی ۵

من در سنین نوجوانی یاد گرفته ام که هیچ جایگزینی برای سخت کار کردن وجود ندارد و نخواهد داشت.

جمله انگیزشی ۶

موفقیت در هرچیزی فقط در صورتی ممکن می شود که روی آن کار تمرکز داشته باشید و تلاش کنید و در نهایت هر دو را تحت کنترل بگیرید.

جمله انگیزشی ۷

همه مردانی که می شناسم و  به موفقیت رسیده اند، همگی اندام فوق العاده ای داشتند و از این بابت مطمئنم که همگی با عرق ریختن و پینه زدن دستهایشان به اینجا رسیده اند.

جمله انگیزشی ۸

هر روزم را با لنگر انداختن (شروع تمرینات بدنسازی) شروع می کنم، فرقی نمی کند که در خانه باشم یا سر فیلمبرداری.

جمله انگیزشی ۹

ورزش، کار ساده‌ای است، فقط انجامش دهید.

جمله انگیزشی ۱۰

وقتی زندگی شما را در موقعیت دشواری قرار داد، نگویید، چرا من؟ بگویید، آره،  امتحانم کن.

جمله انگیزشی ۱۱

با انگیزه و کمی استعداد، می‌توانید کوه‌ها را جابه جا کنید.

جمله انگیزشی ۱۲

همیشه از من می‌پرسند: «راز موفقیت تو چیست؟» راز واقعی این است که هیچ رازی وجود ندارد. فروتن، تشنه موفقیت و کسی باش که سخت تر از همه کار می‌کند.

سه قدم پیشنهادی راک برای شروع ورزش

قدم اول: هدف تان را انتخاب کنید و روی کاغذ بنویسید

اگر هدفی برای رفتن به باشگاه و ورزش کردن نداشته باشید، بدون شک با خرید برنامه ورزشی فقط خودتان را اذیت خواهید کرد. داخل ذهنتان برای خود برنامه ریزی دقیقی از اهداف خود داشته باشید و آن را روی کاغذ پیاده کنید. حالا وقت انجام آن است و باید برنامه ورزشی براساس سطح آمادگی و هدفتان تهیه کنید.

همچنین بخوانید:  کوچک کردن سرشانه‌های پهن با ورزش

قدم دوم: از زمان خود نهایت استفاده را ببرید

برنامه ریزی دقیق و منسجمی داشته باشید، باشگاه رفتنتان نباید بیشتر از زمانی که برنامه ریزی کردید به طول بیانجامد. برای رسیدن به این خواسته کافی است حواستان در حین انجام تمرین پرت نشود، تلفن خود را داخل کمد باشگاه قرار دهید و هیچ‌گاه به خاطر تنبلی یا خستگی، تمرین باشگاه خود را کنسل نکنید. اگر می‌خواهید همه شرایط را برای رسیدن به اهدافتان تغییر دهید، حتی اگر مریض بودید، مقید به رفتن باشگاه باشید. حتی اگر شده بروید و فقط ۱۵ دقیقه تمرین کنید.

قدم سوم: خلاق باشید

همه ما دسترسی به باشگاه نداریم. کافی است خلاق باشید و برای خودتان یک باشگاه خانگی بسازید. برای دریافت برنامه ورزشی نیز می‌توانید به صورت آنلاین برنامه خود را از کارشناسان ماورای سلامت دریافت کنید.

تمریناتی که حتی داخل هتل و در حین سفر نیز می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. حتی می‌توانید به جای برنامه تمرینی در حین سفر به دوچرخه‌سواری بروید و علاوه بر کالری سوزی، گشت کوتاهی داخل شهر داشته باشید.

شخصیت راک در ورزش

راک هیچ‌گاه طرفدار تنبلی و عقب انداختن کارها نبود. او همیشه از اصطلاح لنگر انداختن به جای شروع صبح با ورزش استفاده می کرد. فرقی نداشت که کجای دنیا باشد، به هتل می رفت، دوش می گرفت، غذا می خورد و بعد از خوردن یک فنجان قهوه سراغ باشگاه می رفت. راک همیشه این‌گونه صبح‌ها لنگر کشتی اش را می انداخت.

او همیشه ناراحتی های اش را نیز با خود به باشگاه می برد و با افسردگی‌ها و شکست‌هایش درحین تمرینات چالشی مبارزه می‌کرد. طبق گفته‌های راک، داشتن انگیزه و شخصی که انگیزه شما برای ورزش باشد نیز یکی دیگر از نکاتی است که حتماً باید قبل از رفتن به باشگاه به آن توجه کنید. یادتان باشد که بزرگترین رقیب شما برای نرسیدن به موفقیت، خود شخص شما هستید.

 

منبع : fitamin.ir
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا