زیبایی

خانم‌ها دوست دارند همسرانشان این لباس‌ها را بپوشند

برخی استایل‌های مردان برای خانم‌ها بسیار جذاب‌تر است. حال می‌خواهیم بدانیم آقایان جذاب از نظر خانم‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؛ این موضوع گاهی به چهره و اندام آقایان نیز مرتبط نیست بلکه هنر آن‌ها در چیدمان یک استایل مردانه است.

مجله زیبایی و تناسب اندام ماورای سلامت را تا انتهای این خواندنی جذاب و مفید همراهی کنید.

داشتن ظاهر خوب برای آقایان امتیاز بزرگی است. شما با داشتن ظاهر خوب حرفه‌ای‌تر به‌نظر می‌رسید و باید باور کنید که با استایل مناسب موفق‌تر خواهید بود. اما خوش‌استایل بودن اصولی دارد که باید مطابق آن عمل کرد. در این مطلب از مجله ماورای سلامت به موضوع تیپی جذاب برای آقایان می‌پردازیم.

تیپی جذاب برای آقایان

جین پوشی

اگر تاکنون نتوانسته‌ایم که شما را قانع کنیم که جین بپوشید شاید این مطلب به شما کمک کند. نزدیک ۴۰ درصد از زنان اذعان داشته‌اند که بیشتر جذب مردانی می‌شوند که استایل کژوال به ویژه شلوار جین پوشیده‌اند.

لباس‌های اسلیم و متناسب

لباس‌هایی که متناسب با اندام شما هستند و سایز درستی دارند به هر لباس دیگر ارجحیت دارند. فرقی نمی‌کند که شما چه اندامی داشته باشید لاغر یا عضلانی بودن بلکه این که بتوانید لباس مناسب را انتخاب کنید اهمیت دارد. حتی اگر اندام عضلانی و مردانه جذابی نیز داشته باشید اگر لباس‌های بیش از حد تنگ بپوشید زننده خواهد شد.

کفش‌ها

افراد به ویژه خانم‌ها شما را با کفش‌هایتان قضاوت می‌کنند. تقریبا ۲۵ درصد از خانم‌ها بیان کرده‌اند که مردانی که کفش آکسفورد یا بروژ می‌پوشند مرد ایده‌آل آنها هستند.

همچنین بخوانید:  بایدها و نبایدها برای داشتن یک خط چشم گرافیکی زیبا+ ویدیوی آموزشی

مطالعه روانشناسی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده که مردانی که کفش چرم مردانه مرتب و با کیفیتی به پا داشته‌اند به نظر خانم‌ها بسیار جذاب‌تر و مردانه بنظر می‌رسند.

 

شلوارهایی که مچ پا بیرون هستند

تنها ۶ درصد از خانم‌ها بیان داشته‌اند که چنین شلوارهایی که مچ پای مردان مشخص می‌شود جذاب هستند و اکثریت آن را رد کرده‌اند زیرا حس می‌کنند استایل مردانه آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. اگر به ناخن‌های خود اهمیت می‌دهید، به مطلب کارهای ضروری برای داشتن ناخن‌های زیبا مراجعه کنید.

تیشرت یقه هفت

تیشرت‌های یقه هفت که بسیار باز هستند و بخش زیادی از سینه مردان مشخص می‌شود هیچ جذابیتی برای خانم‌ها ندارد. تنها افراد اندکی هستند که مخالف این فکر می‌کنند. بنابراین تا حد امکان از تیشرت‌های یقه باز استفاده نکنید.

کت و شلوار

یک کت و شلوار خوش دوخت می‌تواند بسیار شما را جذاب و مردانه کند. بنابراین کت و شلوار چیزی است که ارزش سرمایه‌گذاری دارد. خانم‌ها بیان کرده‌اند که آقایان با کت و شلوار قابل اتکاتر بنظر می‌رسند.

 

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا