روانشناسی

رازهایی که زنان متاهل قطعا نمی‌دانند

قفل دل همسرتان با این کلیدها باز می شود؛ پشت ظاهر آرام و مهربان مردان چه می‌گذرد؟

 

منتظر نمانید تا همسرتان تغییر را شروع کند، شما نفر اولی باشید که جرقه‌ تغییر را می‌زند و حالا در این مسیر چیز‌هایی وجود دارد که همسرتان آرزو می‌کند بیشتر آن‌ها را انجام دهید. در این مطلب از مجله ماورای سلامت به بیان رازهای زندگی زناشویی برای زنان متاهل می‌پردازیم.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

رازهای زندگی زناشویی برای زنان متاهل

مرد‌ها دوست دارند همسرشان این کار‌ها را بیشتر انجام دهد نمی‌خواهیم نصیحت‌تان کنیم. به شما توصیه می‌کنیم که چگونه در نوع خودتان بهترین باشید و در عین حال به نیاز‌های همسرتان هم توجه کنید.

سخت نگیرید و کمی خوش بگذرانید

در دنیای امروز زندگی گاهی چنان پر ازشتاب و جنجال می‌شود که ممکن است چیز‌های مهم و با ارزش را به راحتی فراموش کنیم. ما اغلب مجبور هستیم همزمان چندین کار انجام دهیم تا از قافله عقب نمانیم و اصرار داریم طبق روتین و برنامه‌ی همیشگی‌مان پیش برویم، اما واقعا چه اشکالی دارد بعضی وقت‌ها هم بدون ترس و نگرانی، برنامه‌ای را کنسل کنیم و کمی هم خوش بگذرانیم یا کاری عجیب و غریب انجام دهیم.

 

همچنین بخوانید:  ۵ چیزی که هرگز نباید به دیگران بگویید

خودتان باشید از رازهای زندگی زناشویی برای زنان متاهل

وقتی پای ظاهر به میان می‌آید باید همان کاری را انجام دهید که راحتید و شادتان می‌کند. اگر دوست دارید هر روز صبح آرایش کنید، چون حس خوبی به شما می‌دهد، خب این کار را بکنید. همه‌ ما باید نسبت به خودمان احساس خوبی داشته باشیم. اما موضوع اینجاست که علی رغم چیزی که امروزه هجوم تبلیغات‌ها و بزرگنمایی‌ شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد، مرد‌ها واقعا ترجیح می‌دهند زن‌ها آرایش کمتری داشته باشند و ظاهر حقیقی خود را پشت لایه‌های مصنوعی آرایش پنهان نکنند.

خونسرد باشید و آرام

اگر همسرتان دچار اشتباهی شود یا لازم باشد نکته‌ای را به او یادآوری کنید، خیلی وسوسه انگیز است که مدام این کار را تکرار کنید و نسبت به اشتباه او سخت‌گیری کنید. یا ممکن است همکار، دوست یا همسایه‌ شما خطایی کرده باشد که بخواهید مدام و پشت سر هم شکایت‌تان را بروز دهید و درموردش پیش همسرتان حرف بزنید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این نشانه‌ها می‌گوید همسرتان شما را دوست ندارد سر بزنید.

پیشقدم شدن از رازهای زندگی زناشویی برای زنان متاهل

همه‌ ما زن‌ها طبیعتا دوست داریم طرف مقابلمان پیش قدم شود، یعنی در جایگاه ناز باشیم و او در جایگاه نیاز. مرد‌ها هم ذاتا ترجیح می‌دهند قدم اول را بردارند، اما در اعماق وجودشان میلی وجود دارد که دوست دارند گاهی هم شما پیشقدم شوید، در رابطه‌ جنسی، در هدیه دادن، در ابراز عشق، در غافلگیر کردن و غیره. اگر تا به حال این کار را نکرده‌اید دست به‌کار شوید، این یک سورپرایز بزرگ برای همسرتان خواهد بود.

همچنین بخوانید:  آیا داشتن رابطه زناشویی در دوران نامزدی صحیح است؟

گوشی همراهتان را کنار بگذارید

صحبت با کسی که مدام سرش را در گوشی‌اش فرو می‌برد واقعا فرسوده کننده است. همه‌ ما تجربه‌ای این چنینی داریم و آزرده شده‌ایم، اما ممکن است خودمان در مقابل دیگران این کار را بار‌ها تکرار کنیم. شوهر شما دوست دارد وقتی پیش هم هستید، توجه‌تان به او باشد، اصلا شاید دوست دارد فقط او را تماشا کنید.

 

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا