ورزش

رژیم لاغری ۸ کیلو در یک ماه چطور شما را به تناسب اندام می رساند؟

رژیم لاغری ۸ کیلو در یک ماه شاید کمی تعجب برانگیز باشد. اما اگر می‌خواهید وزن خود را در مدت کوتاهی کم کنید، می‌توانید با یک رژیم‌غذایی استاندارد و ورزش روزانه به این هدف برسید. برای کاهش وزن سریع نباید فقط به یک روش تکیه کنید. در عین حال از رفتن به سمت قرص‌های کاهش اشتها تا حد امکان خودداری کنید.

مجله ورزشی ماورای سلامت را تا انتهای این خواندنی جذاب و مفید همراهی کنید.

اگر چه برای کاهش وزن ۸ کیلوگرم در یک ماه می‌توانید به سراغ پیکرتراشی بروید، اما فراموش نکنید که این روش‌ها راه‌حل آخر است. جراحی‌های معده هم تنها برای کسانی است که اضافه وزن زیادی دارند و قادر به کاهش وزن خود نیستند. در ادامه توصیه‌های ما را برای کاهش وزن در یک ماه به کار ببندید.

  • حذف میان‌وعده‌ها و چاشنی‌ها
  • شام کمتری بخورید
  • رژیم لاغری ۸ کیلو در یک ماه با صبحانه مفصل
  • وعده‌ی ناهار را کمتر کنید
  • از مصرف غذاهای کربوهیدرات‌دار خودداری کنید
  • ورزش و فعالیت جسمانی خود را چند برابر کنید

پس برای اینکه بتوانید در یک ماه ۸ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید، به جای حذف وعده‌های غذایی، به سراغ میان‌وعده بروید.

در یک برنامه رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه باید برای ورزش هم زمان تعیین کنید

حذف میان‌وعده‌ها و چاشنی‌ها

یکی از دلایل اضافه وزن در بسیاری از افراد، مصرف میان‌وعده‌هاست. چاشنی‌ها و میان‌وعده به همان اندازه‌ی یک وعده‌ی غذایی کالری وارد بدن می‌کند. پس برای اینکه بتوانید در یک ماه ۸ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید، به جای حذف وعده‌های غذایی، به سراغ میان‌وعده بروید. اگر شما بین وعده‌ی صبحانه و ناهار چیزی نخورید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در بسیاری از مواقع که احساس ضعف و بی‌حالی ندارید، ضرورتی ندارد که به سراغ موادغذایی پرکالری بروید.

همچنین بخوانید:  حرکات سیم کش تنها با یک دستگاه موثر بر کل بدن

شام کمتری بخورید

قطعاً زیاد شنیده‌اید که وعده‌ی شام باعث افزایش وزن می‌شود. برخی از افراد به اشتباه وعده‌ی شام را حذف می‌کنند. در حالی که این رژیم لاغری ۸ کیلو در یک ماه نیست. بلکه باعث بروز مشکلاتی از قبیل ریزش مو، مشکلات معده و سیستم گوارشی، پوکی استخوان و … می‌شود. برای کاهش وزن سریع باید شام را در ساعات اولیه‌ی شب میل کنید.
وقتی آن را به یک یا دو ساعت قبل از خواب موکول می‌کنید، فرصتی برای متابولیسم بدن باقی نمی‌ماند. شما شام سنگین میل می‌کنید و بعد به خواب و استراحت می‌روید. در این زمان تمام کالری حاصل از غذای شام به چربی‌های اضافه و شکم تبدیل می‌شود.

صبحانه یک وعده‌ی غذایی مهم است که در تناسب اندام و سلامت بدن تاثیر زیادی دارد. بسیاری از افراد با حذف صبحانه به سراغ ناهار مفصل می‌روند. به همین دلیل به چاقی و انواع بیماری‌های گوارشی مبتلا می‌شوند

رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه شاید کمی تعجب برانگیز باشد.

رژیم لاغری ۸ کیلو در یک ماه با صبحانه کامل

صبحانه یک وعده‌ی غذایی مهم است که در تناسب اندام و سلامت بدن تاثیر زیادی دارد. بسیاری از افراد با حذف صبحانه به سراغ ناهار مفصل می‌روند. به همین دلیل به چاقی و انواع بیماری‌های گوارشی مبتلا می‌شوند. یک برنامه رژیم لاغری ۸ کیلو در یک ماه باید به گونه‌ای تنظیم شود که صبحانه در آن کامل باشد.
شما باید در این وعده‌ی مهم، غذاهایی مثل تخم‌مرغ آب‌پز، شیر، خرما، سیب، موز و یا آب ولرم مصرف کنید. بعد از صرف صبحانه به سراغ کار و فعالیت روزانه می‌روید. پس تمام کالری حاصل از آن در اثر سوخت و ساز بدن از بین می‌رود. در عین حال سلامت بدن هم به خطر نمی‌افتد.

وعده‌ی ناهار را کمتر کنید

وقتی نوبت به وعده‌ی ناهار می‌رسد با ولع تمام به سراغ آن نروید. به مرور زمان مقدار آن را کم کنید. برای اینکه بتوانید ناهار کمتری بخورید بشقاب خود را کوچکتر کنید. از حذف کردن این وعده خودداری کنید. افرادی که به اضافه وزن مبتلا هستند، بدن آن‌ها به جذب کالری زیاد عادت کرده است. وقتی ناهار را حذف می‌کنید، بعد از چند ساعت بدن سست و بی‌حال می‌شود. در نتیجه برای رفع بی‌حالی مجبور می‌شوید غذای بیشتری را بخورید. چون شما در طی روز فعالیت بدنی بیشتری دارید و در نتیجه باید وعده‌ی ناهار را مصرف کنید. پس بهتر است به مرور زمان مقدار آن را کاهش دهید.

غذاهایی که حاوی کربوهیدرات هستند، باعث چاقی بدن می‌شوند. در رژیم لاغری ۸ کیلو در ماه باید از مصرف این غذاها خودداری کنید. از جمله‌ی این غذاها می‌توان به غلات، نان، برنج، سیب‌زمینی و چربی‌های حیوانی اشاره کرد.

در حالی که این رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه نیست.

از مصرف غذاهای کربوهیدرات‌دار خودداری کنید

غذاهایی که حاوی کربوهیدرات هستند، باعث چاقی بدن می‌شوند. در رژیم لاغری ۸ کیلو در ماه باید از مصرف این غذاها خودداری کنید. از جمله‌ی این غذاها می‌توان به غلات، نان، برنج، سیب‌زمینی و چربی‌های حیوانی اشاره کرد. البته نباید در برنامه‌ی غذایی تمامی این موادغذایی را حذف کنید. زیرا بدن به طور طبیعی به مقداری از این مواد نیاز دارد. بهتر است مقدار کمتری از آن‌ها را در وعده‌ی صبحانه و ناهار بگنجانید.

همچنین بخوانید:  ورزش سفت کردن سینه در منزل با 7 حرکت فوق‌العاده

ورزش و فعالیت جسمانی خود را چند برابر کنید

در یک برنامه رژیم لاغری ۸ کیلو در یک ماه باید برای ورزش هم زمان تعیین کنید. بدون فعالیت جسمانی، رژیم غذایی به تنهایی وزن شما را کم نمی‌کند. در واقع باید با چند برابر کردن فعالیت بدن، سوخت و ساز بدن را افزایش دهید. بعد از صرف شام به پیاده روی بروید. البته قبل از خواب به آرامش نیاز دارید. پس به سراغ ورزش‌های سنگین مثل وزنه و دمبل نروید. بهتر است به همان پیاده روی اکتفا کنید.

برای کاهش وزن سریع مجبورید در طی یک ماه فعالیت جسمانی خود را به چند برابر برسانید. تا حد امکان در طی روز چند ساعت پیاده‌روی کنید. با کم خوردن و یا نخوردن وزن شما کم نمی‌شود. بلکه فقط به جسم خود آسیب می‌رسانید. پس به ورزش هم توجه کنید. لاغری بدون زحمت به دست نمی‌آید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا