روانشناسی

زن‌ها از یک رابطه عاطفی چه می‌خواهند؟

انسان‌ها موجودات بسیار حساسی هستند و برای رشد و تعالی حتما باید نیاز عاطفی آن‌ها برطرف شود.

مجله زیبایی ماورای سلامت را تا انتهای این خواندنی جذاب و مفید همراهی کنید.

جالب است بدانید که ویژگی‌هایی که زنان در شریک عاطفی، دوستان مذکر و به‌طور کلی مردان جست‌وجو می‌کنند، تفاوت چندانی با ویژگی‌های دوست ایده‌آل و همجنس‌شان ندارد. در این مطلب از مجله ماورای سلامت با ما همراه باشید تا ببینیم زنان از یک رابطه عاطفی چه می‌ خواهند؟

زنان از یک رابطه عاطفی چه می‌ خواهند؟

زنان به مردانی که تمام وقت خود را صرف اثبات و نمایش مردانگی، قدرت و جذابیت‌ خود می‌کنند نیازی ندارند، بلکه جذب مردانی می‌شوند که آن‌ها را همان‌طور که هستند می‌پذیرند، رفتاری منصفانه دارند. به برابری زن و مرد در رابطه معتقد هستند و صد البته، خوب می‌دانند که چطور شعله عشق را زنده نگه دارند.

ویژگی‌هایی که زنان بیشتر به آن‌ها گرایش دارند و از مردان زندگی‌ خود می‌خواهند به سه گروه کلی تقسیم می‌شوند:

  • پایبندی به اخلاق (از تمام مردان می‌خواهند)
  • حساسیت‌ و دقت در رابطه (از دوستان مذکر و شریک عاطفی خود می‌خواهند)
  • صمیمت ارضاکننده از شریک عاطفی خود می‌خواهند

زنان از یک رابطه عاطفی چه می‌ خواهند

زنان در رابطه عاطفی می‌خواهند به اخلاقیات پایبند باشید

احترام متقابل ازجمله مهم‌ترین خواسته‌های انسان در رابطه است. زمانی که احترام میان طرفین رابطه از بین می‌رود، تقریبا امکان ادامه آن به صفر می‌رسد. زنان از طرف مقابل‌ خود انتظار احترام دارند و این احترام باید درست شبیه به همان احترامی باشد که یک مرد به همجنس خود می‌گذارد.

همچنین بخوانید:  جذاب‌ترین زنان از دید مردان

زنان از یک رابطه عاطفی چه می‌ خواهند

صداقت

صداقت از ویژگی‌های مهم هر رابطه است که در صورت فقدان، امکان شکل‌گیری رابطه‌ای موفق، صفر خواهد بود. هرگز در رابطه عاطفی خود به‌گونه‌ای رفتار نکنید که طرف مقابل‌تان به شما شک کند.

اعتماد کردن و قابل‌اعتماد بودن

وجود این دو خصیصه در هر دو طرف رابطه باعث می‌شود تا ارتباطی عمیق‌تر شکل بگیرد.

حساسیت معقول در رابطه چیست؟

زنان به مردانی نیاز دارند که محبت، صبر، درک، هم‌دردی و همراهی خود را در رابطه ابراز می‌کنند. فرقی نمی‌کند که رابطه میان زن و مرد دقیقا به چه صورت است، دو طرف باید احساسات یکدیگر را در نظر بگیرند و به آن توجه داشته باشند. نکات بیشتر در مورد رابطه عاطفی را در مطلب مردان هرگز با این زنان ازدواج نمی‌کنند بخوانید.

حساسیت معقول در رابطه چیست؟

دوستی

دوست بودن با شریک عاطفی به این معناست که با او صبور هستید و پذیرای او خواهید بود. زن انتظار دارد که مرد در رابطه همان صبر و درکی را به‌کار بگیرد که در ارتباط با دوستان نزدیک خود به‌کار می‌گیرد.

بلوغ عاطفی

بلوغ عاطفی نیز برای داشتن رابطه‌ای موفق ضروری است. شاید گاهی‌اوقات داشتن رفتارهای کودکانه رابطه را شاد کند، ولی موقعیت‌های مهم، رفتار و تفکر بزرگسالانه می‌طلبند. به‌کارگیری درایت برای حل مشکلات و برطرف کردن موانع رابطه نیز ازجمله ویژگی‌های مهمی است که باید در طرفین وجود داشته باشد.

حمایتگری

حمایتگری از زن زندگی‌تان برای او یک دنیا ارزش دارد. حمایت کردن از شریک عاطفی اصلی‌ترین نقش هر فرد است. فرقی نمی‌کند که دوست‌تان باشد یا شریک عاطفی‌تان، هر زمان که به کمک احساسی یا عملی شما نیاز داشتند باید در کنارشان باشید و کاری برای‌شان انجام بدهید.

همچنین بخوانید:  با افراد مغرور این‌گونه رفتار کنید

زنان در رابطه عاطفی می خواهند صمیمیت ارضاکننده‌ای داشته باشید

زنان به‌دنبال تزریق هیجان و ماجراجویی به رابطه خود هستند. برای رسیدن به رضایت در این رابطه باید هر دو طرف خود را از نظر ذهنی به چالش بکشند و همراه با شریک‌ خود از تجربه‌های تازه، امن و مطلوب استقبال کنند.

صمیمیت ارضاکننده‌ای داشته باشید

همراهی و دوستی

این موضوع منجر به شکل‌گیری روابط بلندمدت و پایداری رابطه عاطفی می‌شود و رابطه را به سطوح بالاتر می‌برد. همراهی و دوستی طرفین و کمک به یکدیگر، می‌تواند به کاهش فشار ناشی از این مشکلات کمک کند.

ابراز علاقه

واقعیت این است که اگر کسی را دوست دارید باید به او ابراز علاقه کنید. او باید از عشق‌ شما نسبت به خود مطلع شود.

ابراز علاقه

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا