زیبایی

فواید روغن نارگیل+ پریانکا چوپرا یکی از مهمترین رازهای خود را لو داد!

آیا می خواهید ابروهایی ضخیم و تیز مانند پریانکا چوپرا داشته باشید؟ ابروها بخش مهمی از صورت هستند زیرا می توانند به تنهایی کل ظاهر را بهبود بخشند. ابروهای ضخیم و خوش فرم می تواند دید هر کسی را جلب کند و باعث حسادت خانم های دیگر شود. در حالی که برخی به طور طبیعی دارای ابروهای ضخیم و تیز هستند، برخی آرزو دارند این ابروها را داشته باشند و راه‌حل‌های زیادی را برای رشد ابروهای خود و سپس فرم دادن به آنها امتحان می‌کنند.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

آیا می خواهید ابروهایی پرپشت، تیره و تیز داشته باشید؟ در اینجا یک درمان خانگی مخفی برای ابروها وجود دارد که پریانکا چوپرا بازیگر معروف هندی آن را لو داده است !!!

 پریانکا چوپرا زیباترین بازیگر هندی یکی از بزرگترین رازهای زندگی خود را فاش کرد. طبق توصیه این بازیگر بایستی روغن نارگیل را بخشی از روتین مراقبت از ابروی خود قرار دهید. شاید باورش برایتان سخت باشدف ولی همین توصیه ساده معجزه می کند، اگر باور نمی کنید در بخش مد و زیبایی مجله ماورای سلامت همه چیز را درباره‌ی معجزه این روغن ارزشمند خواهیم گفت پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

 

 

روغن نارگیل یک درمان قوی اما کمتر شناخته شده برای ابروهای پرپشت است. آیا می دانید که استفاده از روغن نارگیل روزانه روی ابروهای خود باعث رشد آنها می شود و سپس می توانید شکل دلخواه را به آنها بدهید؟ اگر نه، باید این مقاله را بخوانید تا فواید مختلف روغن نارگیل برای ابروها را بیابید.

همچنین بخوانید:  جلوگیری از پیرشدن پوست و روشهای جوان سازی پوست

برای شروع، اجازه دهید به شما بگوییم که چگونه روغن نارگیل به تقویت ابرو کمک می کند. می دانیم که روغن نارگیل حاوی آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است. اینها نه تنها برای پوست بلکه برای مو نیز مفید هستند. درست مانند موهای روی سر، موهای ابرو نیز می توانند با استفاده از روغن نارگیل مفید باشند. روغن نارگیل پوست و مو را مرطوب کرده و ابروها را تقویت می کند. حال اجازه دهید برخی از فواید روغن نارگیل برای ابروها را به شما بگوییم.

روغن نارگیل از ریزش مو در ابروها جلوگیری می کند:

آیا فکر می کنید که ابروهایتان روز به روز در حال ریزش و نازک شدن هستند؟ اگر بله، پس باید از روغن نارگیل برای ابروها استفاده کنید زیرا تحقیقات نشان داده است که ماساژ روغن نارگیل می تواند ابروها را متراکم کند. روزانه بعد از حمام کمی روغن نارگیل بمالید.

 

روغن نارگیل ابروها را پرپشت می کند:

این موثرترین راه برای داشتن ابروهای پرپشت است. این کار نه تنها باعث رشد سریعتر موهای ابرو می شود، بلکه فرم را نیز بهبود می بخشد. برای این کار، قبل از خواب مقداری روغن نارگیل روی ابروهای خود بمالید و آن را یک شبه نگه دارید. روغن نارگیل همچنین دارای خواص ضد پیری است. همچنین می توانید چند قطره روغن نارگیل را با دست های سبک دور چشم ماساژ دهید. این کار باعث نرمی پوست زیر چشم و کاهش سیاهی دور چشم می شود. استفاده از آن باعث سیاهی و چین و چروک نمی شود. از طرف دیگر، می توانید این سرم زیر چشم را نیز درست کنید .

همچنین بخوانید:  چگونه آکنه را با آرایش بپوشانیم؟

روغن نارگیل می تواند بریدگی ها و سوختگی‌های ناشی از نخ و اپیلاسیون را برطرف کند:

اگر هنگام نخ کشیدن ابروها به راحتی بریدگی می کنید، باید مطمئن شوید که قبل از نخ زدن، صورت خود را به درستی پاک کنید. همچنین هرگز قبل از نخ زدن از کرم یا مرطوب کننده استفاده نکنید زیرا پوست را مستعد بریدگی نخ می کند. پوست خشک برای نخ کردن بهترین است زیرا نخ لیز نمی خورد و شکل دلخواه را خواهید داشت. اما در صورت بریدگی، فوراً روغن نارگیل را روی آن بمالید. آن را در فواصل منظم مجدداً استفاده کنید تا بهبودی سریع‌تر انجام شود. این پوست را مرطوب می کند و همچنین به عنوان یک فرمول ضد باکتری عمل می کند.

 

 

روغن نارگیل پوست را برای مدت طولانی مرطوب نگه می دارد:

روغن نارگیل بدون شک بهترین مرطوب کننده طبیعی است. فصل شراب باعث خشکی پوست می شود که منجر به شوره ابرو یا پوسته پوسته شدن پوست اطراف ابرو می شود. برای جلوگیری از آن، می توانید روغن نارگیل را روی ابروهای خود بمالید زیرا به زیبایی ظاهر و مرطوب نگه داشتن آنها کمک می کند.

اینها دلایلی بود که چرا روغن نارگیل برای ابروها مفید است. اگر با ابروهای خود مشکلی دارید، باید این درمان نهایی را امتحان کنید. اما انتظار نتایج فوری را نداشته باشید زیرا راه حل های طبیعی نیاز به زمان دارند تا نتایج را منعکس کنند.

منبع : goftani.net
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا