زیبایی

نحوه آرایش ابرو؛ چگونه با آرایش ظاهری طبیعی و پر به ابرو بدهیم؟

نحوه آرایش ابرو: امروزه همه با میکروبلیدینگ سعی می کنند ابروهایشان را پر کنند، اما به هر حال این کار را انجام داده باشید یا نه ، باز هم از آرایش ابرو بی نیاز نیستید. ابروهای پر و وحشی و طبیعی بیش از پیش پرطرفدار هستند و دیگر کسی ابروهای قاب بندی شده یا غیر طبیعی را نمی پسندد. به همین دلیل هم نحوه آرایش آن ها با گذشته متفاوت شده است. ابروها یکی از بارزترین و خاص ترین ویژگی های یک فرد هستند. حالت دادن به آنها شکل صورت و حالت آن را تغییر می دهد.

ما در وب سایت ماورای سلامت گام به گام به شما آموزش می دهیم که چگونه با چند ترفند آرایشی ساده، ابروهای زیبا و پر رنگ و در عین حال طبیعی داشته باشید. پس این بخش از مد و زیبایی را از دست ندهید!

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

نحوه آرایش ابرو

 

اگر ابروهای کم پشت دارید

به لطف درمان هایی مانند میکروبلندینگ یا میکروسایدینگ ابرو ، ابروهای عالی با جلوه ای ماندگار امکان پذیر است . با این حال، هنوز هم طبیعی ترین و بی ضررترین گزینه انتخاب شده است: آرایش ابرو، که دقیقاً اجازه می دهد چقدر و در چه زمانی می خواهید ابروهای خود را آرایش کنید.

کلید داشتن ابروهای زیبا، پر و رنگی، استفاده از رنگ در نقاط استراتژیک و مهر و موم کردن رنگ با ژل است.

 

قبل از شروع، به مواد زیر نیاز دارید:

  • 1. برس ابرو
  • 2. مداد ابرو، خط چشم
  • 3. موم یا ژل ابرو
همچنین بخوانید:  علت ایجاد خطوط افقی گردن

آموزش آرایش ابرو

برای آرایش ابروها و طبیعی جلوه دادن آنها ، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1

 

اولین کار این است که ابروهای خود را شانه کنید . از یک برس مخصوص ابرو استفاده کنید و تمام موها را در یک جهت شانه کنید. اگر موهایتان بلندتر از بقیه است، می توانید با کمک قیچی موهایتان را کوتاه کنید. همچنین از این لحظه برای کندن موهای کوچکی که قبل از شروع به آرایش ابروها برجسته هستند استفاده کنید.

مرحله 2

 

وقت آرایش کردن ابروهایتان است. می توانید این کار را با مداد ابرو یا سایه ابرو انجام دهید. قرار به “نقاشی” ابروها نیست، بلکه پر کردن شکاف های کوچک برای رسیدن به یک نتیجه حرفه ای و طبیعی است:

اگر سایه ابرو را انتخاب کردید، سایه را با برس در جهت رویش موها بزنید. برای فرم دادن به ابرو، شکاف ها را پر کنید. مراقب باشید که محصول را بیش از حد استفاده نکنید. حرکات نرم و ظریف انجام دهید تا نتیجه تا حد امکان طبیعی باشد.
اگر از مداد ابرو استفاده می کنید ، دور ابرو را خط بکشید تا شکل آن مشخص شود و سپس آن را با برس ترکیب کنید. سپس با ایجاد خطوط کوچک شبیه سازی موهای ابرو، آن فضاهای بدون مو را پر کنید.

مرحله 3

 

برای تنظیم آرایش از واکس ابرو یا ژل فیکس کننده استفاده کنید . این مرحله بسیار مهم است زیرا بستگی به مدت زمان ماندگاری ابروهای کاملاً آرایش شده شما دارد. برای مهر و موم کردن آرایش ابروها فقط باید ژل فیکساتور را همیشه در جهت رشد ابروها بزنید.

همچنین بخوانید:  10 ترند زیبای رنگ مو برای تابستان 1401

اگر ابروهای کم پشت دارید

اگر ابروهای ضعیفی دارید یا ابروهای بسیار نازکی دارید، توصیه می کنیم خط ابرو یا مداد ابرو ضد آب را انتخاب کنید . دلیل آن بسیار ساده است، اگر ابروهای کمی دارید باید بیشتر رنگ کنید و برخی از اقلیم ها آرایش را مستعد کم رنگ شدن می کنند. اگر این مورد شماست، یک مداد ابرو ضد آب انتخاب کنید.

 

 

منبع : goftani.net
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا