روانشناسی

نشانه‌های خیانت زن شوهردار چیست؟

در گذشته بیشتر خیانت‌ها از جانب مردان بود و خیانت مردان رایج‌تر بود اما متاسفانه امروزه خیانت زنان افزایش چشمگیری داشته است.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

خیانت از ناشایست‌ترین اعمالی است که هر زن شوهرداری می‌تواند به آن مرتکب شود و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به خانواده خود بزند. در این مطلب از مجله ماورای سلامت به بیان نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی می‌پردازیم.

نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی

در صورتی که احساس شک و تردید نسبت به همسر خود دارید، نباید او را مورد قضاوت قرار دهید و متهم به کاری کنید. چرا که تغییر رفتار ناگهانی در زنان ممکن است به علل مختلفی به‌وجود آید و در بسیاری از موارد نمی‌‌توان گفت که این موارد از نشانه‌های خیانت در زنان است.

سرد شدن همسر

سرد شدن زنان یکی از بارزترین نشانه‌های خیانت زن است. به‌طوری که زن دیگر نمی‌تواند به همسر خود ابراز علاقه و محبت کند و روابط احساسی و عاطفی بین زوجین به مشکلات جدی برمی‌خورد. همچنین این‌گونه زنان از همبستر شدن با همسر خود اجتناب می‌کنند و دیگر میلی به برقراری رابطه جنسی با وی ندارند.

ابتلا به بیماری‌های مقاربتی از نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی

زنانی که به عمل ناپسند خیانت مرتکب می‌شوند ممکن است به بیماری‌های مقاربتی جدید مبتلا شوند. بیماری‌های واژینال همچون عفونت‌های شدید و زگیل‌های تناسلی و همچنین زگیل‌های دهانی از جمله بیماری‌های مقاربتی است که با داشتن رابطه نامشروع با فردی غیر از همسر خود روی می‌دهد. برای اینکه روابط عاطفی بهتری داشته باشید به مطلب این نوع عاشق شدن خطرناک است سر بزنید.

همچنین بخوانید:  رازهایی درباره مردان که زنان قطعا نمی دانند

 

خشونت‌های بی‌دلیل

برخی از زنان زمانی که به خیانت مرتکب شده باشند و رابطه نامشروع برقرار کرده باشند، به دنبال مقصر این اتفاق می‌‌گردند و همسر خود را مقصر بروز این اتفاق می‌دانند. به همین علت بدون دلیل با همسر خود با خشونت و عصبانیت رفتار می‌‌کنند.

بر همین اساس است که ضرورت مشاوره پیش از ازدواج بر همگان عیان شده است. زیرا درصد بسیار بالایی از این خیانت ها ریشه در عدم تطابق زوجین در نگرش به زندگی، خواستگاه های عاطفی دارد و سبک زندگی ایده آل زن و مرد بسیار با یکدیگر متفاوت است.

تغییر در عادات رفتاری

زنانی که خیانت می‌کنند به‌صورت ناگهانی رفتار و کردار آن‌ها دچار تغییر و تحولاتی می‌شود. به‌عنوان مثال به امور منزل رسیدگی نمی‌کنند. لباس‌های همسر خود را آماده نمی‌کنند. به امور و درس‌های بچه‌ها نمی‌رسند.

 

تغییر در زمان رفت و آمد به منزل از نشانه های خیانت زنان در رابطه عاطفی

این‌گونه زنان به بهانه‌های مختلف از خانه بیرون می‌روند. دیر به خانه برمی‌گردند و مدام در حال بهانه‌تراشی برای بیرون رفتن از خانه هستند. برای اینکه روابط عاطفی بهتری داشته باشید به مطلب از کجا بفهمیم که یک مرد دوستمان دارد؟ سر بزنید.

ایجاد حریم خصوصی

این‌گونه زنان حریم خصوصی برای خود ایجاد می‌کنند و فردی را به حریم خصوصی خود وارد نمی‌کنند. به‌عنوان مثال گوشی موبایل خود را از خود دور نمی‌کنند. برای موبایل خود رمز شخصی می‌گذارند. مدام در حال صحبت کردن با گوشی و پیامک دادن هستند. همچنین همسر خود را از کارهای خود مطلع نمی‌کنند.

همچنین بخوانید:  ۵ شخصیت سمی در محل کار که باید بشناسید!
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا