روانشناسی

چرا بعضی زنان، جذب مردان متاهل می‌شوند؟

همه می‌دانیم که وارد رابطه شدن با شوهر یک زن دیگر، کار درستی نیست و از طرف دیگر هر روزه باخبر می‌شویم که دختران و زنان با مردان متاهل وارد رابطه شده‌اند.

 

رابطه عاطفی با مرد متاهل موضوع حساسی است که واکنش‌های منفی زیادی در جامعه به دنبال دارد اما در این مطلب از مجله ماورای سلامت قصد نداریم از این دید به آن نگاه کنیم. نگاه ما یک نگاه علمی به این موضوع است و سعی می‌کنیم یک مشاوره روانشناسی برای رابطه با مرد متاهل ارائه دهیم.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

رابطه عاطفی با مرد متاهل

وقتی که با مرد متاهل وارد رابطه می‌شوید، درگیر ارتباط عاطفی با شخصی شده‌اید که همسر قانونی یک زن و حتی پدر، فرزند یا فرزندانی است. همین موضوع، می‌تواند باعث ایجاد آشفتگی و نگرانی برای شما شود.

چرا وارد رابطه با مرد متاهل می‌شویم؟

رابطه با مرد متاهل، از همه لحاظ یک میوه ممنوعه به‌حساب می‌آید که البته این موضوع می‌تواند دلیلی برای انجام این کار از طرف برخی دختران باشد. ولی دلایل دیگری برای برقراری رابطه با یک مرد متاهل وجود دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ندانستن

ممکن است مردی در ابتدای رابطه به دختر نگفته باشد که متاهل است و پس از مدتی با شکل‌گیری رابطه و وابسته شدن دختر، این موضوع را مطرح می‌کند که در این مرحله، به علت این که دختر نمی‌خواهد دست از این وابستگی بردارد، به رابطه با مرد متاهل تن می‌دهد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این مرد هرگز شما را دوست ندارد؟ سر بزنید.

همچنین بخوانید:  با زنان لجباز چگونه برخورد کنیم؟

 

بهانه‌های مرد

مردان متاهل، برای این که با دختران وارد رابطه شوند بهانه‌های متعددی می‌سازند یا می‌آورند. حالا خواه این بهانه‌ها واقعی باشد یا مثل بسیاری از مواردی که دیده شده، بهانه‌ها فقط برای توجیه دختر برای ماندن در رابطه باشد.

بهانه‌هایی مانند:

  • به همسرم علاقه‌ای ندارم و طلاق عاطفی گرفته‌ام
  • زنم سرد است و تمایلی به رابطه جنسی ندارد
  • ازدواج ما از روی علاقه نبود و از اجبار ازدواج کردیم
  • فقط به خاطر مهریه سنگین زندگی مشترک را ادامه می‌دهیم
  • فقط به خاطر بچه‌ها با زنم مانده‌ام

 

رابطه هیجان انگیز

وقتی یک رابطه پنهانی باشد و برای انجام آن خطر زیاد و ریسک بزرگی را متحمل شوید، در ابتدا و به صورت موقت حس اشتیاق، هیجان و شهوت زیادی را تجربه می‌کنید و ممکن است این حس را با عشق اشتباه بگیرید. مردان متاهل، گاه از این هیجان به‌عنوان دلیل وارد شدن به رابطه استفاده می‌کنند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این موارد را هرگز از همسرتان پنهان نکنید سر بزنید.

خشم و انتقام

دختران گاه به خاطر خشم، انتقام، حس برتری جویی یا اثبات شایستگی خودشان، وارد رابطه با یک مرد متاهل می‌شوند تا ثابت کنند که همسر مرد لیاقت او را ندارد. بیشتر دخترانی جذب این نوع رابطه می‌شوند که کمبود محبت زیادی تجربه کرده باشند یا به‌عنوان یک دختر در جامعه بهای کافی به آن‌ها داده نشده باشد.

حس آزادی و استقلال

مردان متاهل، به دلیل مشغله‌های زندگی مشترک و روابط خودشان، زمان زیادی برای رابطه با دختران دیگر ندارند و به همین علت، نمی‌توانند وقت زیادی صرف دختری که با آن‌ها وارد رابطه می‌شود کنند. به همین دلیل، از طرف مقابل هم توقع ندارند که زمان زیادی را با او صرف کند و آزادی و استقلال زیادی به دختر می‌دهند. به همین علت، دخترانی که نیاز به یک رابطه عاطفی یا جنسی به همراه حس آزادی و استقلال زیاد هستند، جذب این نوع رابطه خواهند شد.

همچنین بخوانید:  رازهایی درباره مردان که زنان قطعا نمی دانند

 

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا