زیبایی

کانتور بینی به صورت حرفه ای در عرض چند دقیقه! 4 روش سریع برای بینی باریکتر!

همه دوست دارند چهره خود را تیزتر نشان دهند، در اینجا چند نکته آرایشی وجود دارد که باعث می شود بینی شما نازک تر و تیزتر به نظر برسد. با بخش مد و زیبایی از وبسایت ماورای سلامت همراه باشید. در عرض چند دقیقه مثل یک میکاپ آرتیست حرفه ای بینی خود را کانتور کنید!

هر بار که جایی بیرون می روید، باید به بهترین شکل ظاهر شوید، اینطور نیست؟ همه ما یک تصور کلی از خوب به نظر رسیدن داریم که شامل ظاهر بینی ما است. به خصوص شما بیشتر روی صورت خود تمرکز می کنید و انواع مختلفی از آرایش را امتحان می کنید تا زیبا به نظر برسید. می توانید بینی خود را با آرایش به گونه ای کانتور کنید که نازک تر و تیزتر به نظر برسد. فقط با چند ضربه با برس آرایش، ظاهری جادویی خواهید داشت. افزایش زیبایی چهره زمانی اهمیت پیدا می کند که بخواهید نگاه همه را به خود جلب کنید. استفاده از روش های جراحی برای تغییر ساختار صورت به چیزی متفاوت و ایده آل ممکن است خوشایند همه نباشد. امروز به روش هایی می پردازیم که می تواند بینی شما را تیزتر نشان دهد و چهره شما را جذاب تر کند.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

نکته کلیدی برای تیزتر و نازک‌تر به نظر رسیدن بینی، انتخاب سایه‌های مناسب است. استفاده از ابزار مناسب آرایش و ترکیب به گونه ای که هیچ چیز خیلی مشخص نباشد. شما می توانید این کار را به طور طبیعی با آوردن بهترین ابزار خود روی میز انجام دهید. برای اصلاح آماده اید؟ این روش ها را امتحان کنید و از نتیجه غافلگیر شوید!

 

 

چگونه بینی خود را مانند یک حرفه ای نازک تر نشان دهیم؟

1.  کانتور بینی: صورت خود را آماده کنید

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که با یک پایه قوی شروع کنید. قانون اساسی برای اینکه به صورت خود به عنوان یک بوم نقاشی تازه فکر کنید. برای اینکه خوب به نظر برسد باید از قبل آماده شود. باید آرایش تازه ای انجام دهید. برای تیزتر نشان دادن بینی می توانید این مراحل را دنبال کنید تا پایه خوبی روی صورت خود تهیه کنید.

همچنین بخوانید:  تاثیر ماسک زغال فعال بر روی سلامت پوست

از یک مرطوب کننده خوب برای پاکسازی صورت خود استفاده کنید
سپس یک پرایمر بزنید تا پوست صاف و بی عیب و نقصی داشته باشید، این همچنین به شما اجازه می دهد در تمام طول روز بمانید.
برای جلوگیری از تغییر رنگ پوست یا بینی هنگام استفاده از آن از هرگونه آلاینده اجتناب کنید
پرایمر صورت برای هر نوع پوستی موجود است. شما باید به دنبال فرمول تنفسی باشید که به آبرسانی پوست شما کمک می کند و بیشتر به سمت درخشش آبرسانی تمرکز می کند. اگر پرایمر مات دارید، باید براقیت اضافی را کنترل کنید.

همچنین بخوانید : بهترین ترفندهای رژگونه زدن با توجه به فرم صورت!…

2. کانتور بینی : ابتدا کانتور خود را انتخاب کنید

برای اینکه بینی شما تیزتر و نازک تر به نظر برسد، مهم است که کانتور کرمی داشته باشید که نسبتاً 2 درجه تیره تر از رنگ پوست شما باشد. این کار بینی شما را زیباتر می کند و سپس می توانید یک کانسیلر برای اصلاح سایر قسمت های صورت خود به غیر از بینی قرار دهید. با استفاده از یک برس نازک، یک خط در دو طرف بینی بکشید. هرچه خطوط به یکدیگر نزدیکتر باشند، بینی شما مشخص تر به نظر می رسد. هنگامی که از کار خود راضی بودید، سعی کنید خطوط خشن را با هم ترکیب کنید تا ناخوشایند به نظر نرسد.

3. کانتور بینی: کار را با هایلایتر به پایان برسانید

هنگامی که ترکیب را تمام کردید، یک فندک نورانی را لمس کنید تا آن بعد را به صورت خود اضافه کنید تا بینی شما جسورتر به نظر برسد. با استفاده از هایلایتر، خطی بکشید که مستقیماً به مرکز بینی می رسد. هایلایتر را روی نوک بینی بکشید و سپس آن را با نوک انگشت مخلوط کنید. آنچه را که منتظرش بودید به دست آورید، سایه را با پوست خود ترکیب کنید و اجازه دهید بینی شما جلوتر بدرخشد.

همچنین بخوانید:  داشتن پوستی صاف و شفاف با هل

همچنین ببینید: بهترین فرم ابروی مناسب: چه ابرویی بهم میاد؟

4.  آرایش خود را تنظیم کنید

تنظیم آرایش آخرین مرحله ای است که به شما امکان می دهد همه چیز را در جای خود نگه دارید. هایلایتر را کمی روی بینی و سپس روی بقیه صورت بکشید. یک ضربه تند وشدید زدن روی آن می تواند فوکوس ملایمی را به سمت بینی اضافه کند و آن را واضح تر و باریک تر نشان دهد. گزینه دیگر استفاده از یک اکستنشن آرایش با ماندگاری طولانی است تا آرایش را از بین نبرد. همچنین از سایه‌های روشن‌تر برای لب استفاده کنید تا توجه بیشتر به سمت بینی شود. هایلایتر برنز بهترین گزینه برای نازک‌تر نشان دادن بینی شما است.

 

 

 

منبع : goftani.net
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا