زیبایی

کیف و کفش خود را با مد روز ست کنید

همیشه لازم نیست برای داشتن یک استایل جدید حتما به خرید بروید یا اینکه هزینه‌ی زیادی کرده باشید. این موضوع درباره‌ی کیف و کفش هم صدق می‌کند.

مجله زیبایی ماورای سلامت را تا انتهای این خواندنی جذاب و مفید همراهی کنید.

تا همین امروز خیلی از افراد فکر می‌کردند که برای ست کردن کیف و کفش حتما باید رنگ‌هایی را انتخاب کنند که یا عین هم باشند، یا اینکه سایه‌ای از رنگ‌های شبیه به یکدیگر را داشته باشند. اما امروز دیگر اصول ست کردن کیف و کفش یا دیگر لباس‌ها کاملا با گذشته متفاوت است. در این مطلب از مجله ماورای سلامت به موضوع ست کردن کیف و کفش با مد روز می‌پردازیم.

ست کردن کیف و کفش با مد روز

جنس‌های مختلف را با هم ترکیب کنید

از اینکه یک بوت چرمی را با کیفی از جنس جیر در کنار یکدیگر قرار دهید، اصلا هراس نداشته باشید. لازم نیست حتما کیف و کفش شما از یه جنس باشند. کافی است برای یک بار هم که شده این کار را امتحان کنید، نتیجه شگفت‌آور خواهد بود. البته برعکس این موضوع نیز قابل بررسی است. یعنی یک بوت جیر به همراه کیفی از جنس چرم، استایل شما را دگرگون خواهد کرد.

سادگی و زمینه‌های طرح‌دار را در کنار یکدیگر قرار دهید

اگر یک کفش طرح‌دار دارید و روی آن نقش‌هایی از گل قرمز دیده می‌شود، پیشنهاد ما این است که کیف شما تک رنگی از نقش کفش، یعنی قرمز باشد. اگر کیف را نیز طرح‌دار انتخاب کنید، نباید انتظار یک استایل جذاب را داشته باشید. بر عکس این موضوع نیز صادق است. در صورتی که کفش‌تان ساده و بدون طرح است بهتر است که کیف کمی شلوغ‌تر انتخاب شود. البته در این قسمت باید به میزان شلوغی بخش‌های دیگر آیتم‌های استایل خود مثل مانتو، شلوار و روسری نیز دقت کنید. بهترین حالت این است که تنها یک عنصر از استایل‌تان طرح زیادی داشته باشد.

همچنین بخوانید:  رازهای زیبایی که آرایشگران به شما نمی گویند:موهایتان را با آب پیاز بشویید

 

رنگ‌های براق و مات را در کنار هم قرار دهید

اگر دوست دارید که کیف و کفش‌تان در یک پالت رنگی قرار داشته باشند، بهتر است برای جذاب کردن این ست، حداقل در انتخاب جنس کمی جسارت به خرج دهید. به عنوان مثال ست کردن یک کفش سفید مات با کیفی براق از رنگ طلایی خیلی روشن، یک انتخاب هوشمندانه است. همه‌ ما این را می‌دانیم که دو رنگ بژ و قهوه‌ای رنگ‌هایی خنثی و ایدئال هستند که با انواع استایل‌ها هم‌خوانی دارند. حال پیشنهاد ما این است که رنگ بژ را از دسته رنگ‌های براق انتخاب کنید در حالی که کیفتان ترکیبی از رنگ کرم یا قهوه‌ای مات است. پوشیدن این ترکیب با یک کت نخودی رنگ، استایلی ساده و در عین حال خیره‌کننده خواهد ساخت. اگر به تیپ خود اهمیت می‌دهید، به مطلب این لباس‌ها شما را جوان‌تر نشان می‌دهد مراجعه کنید.

از انتخاب دو طرح مختلف، هراس نداشته باشید

لازم نیست که حتما کیف و کفش شما هر دو طرحی ساده یا پلنگی داشته باشند. قرار دادن دو طرح مختلف در کنار هم باعث تکمیل استایل شما می‌شود. انتخاب یک کفش ساده‌ کرم یا قهوه‌ای رنگ با کیفی پلنگی مخمل که رنگ غالب آن مخالف رنگ کفش باشد، یک انتخاب جسورانه و در عین حال زیبا است.

 

منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا