روانشناسی

این مرد به دنبال رابطه بلند مدت با شما نیست

مردی که شما را دوست دارد، برای خوشحالی شما هرکاری می‌کند. زمانی‌که او دیگر به شما علاقه‌ای نداشته باشد از حمایت و خوشحال کردن شما دست می‌کشد.

مجله ماورای سلامت را تا انتهای این خواندنی جذاب و مفید همراهی کنید.

عشق یکی از بهترین تجربه‌هایی است که هر انسانی می‌تواند در زندگی‌اش داشته باشد. آرزوی همه ماست که شخص مقابلمان نیز احساسی مشابه ما داشته باشد. در این مطلب از مجله ماورای سلامت به نشانه های مردی که دوستمان ندارد می‌پردازیم.

نشانه های مردی که دوستمان ندارد

مردان هرگز به شما نخواهند گفت که شما را دوست ندارند. علائم هشدار دهنده‌ای وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

فقط وقتی کنارش هستید، علاقه‌مند به‌نظر می‌رسد

اگر فقط هنگام معاشرت‌های حضوری علاقه‌مند و مشتاق به‌نظر می‌رسد و خارج از این قرارها کاملا ناپدید می‌شود، هوشیار باشید. برخی از افراد زمانی‌که روبه‌روی ما می‌نشینند کاملا می‌دانند چطور جذاب به‌‌نظر برسند و ابراز محبت کنند و شما باید بدانید که این خصلت بیشتر تابعی از شخصیت آن‌ها است و ربط چندانی به علاقه‌مندبودن آن‌ها ندارد.

نشانه های مردی که دوستمان ندارد

سرد و گرم شدن از نشانه های مردی که دوستمان ندارد

اگر احساس می‌کنید طناب ارتباط شما مدام شل و سفت می‌شود، یعنی یک روز موبایل شما را بمباران می‌کند و روز دیگر هیچ خبری از او ندارید، باید بدانید که برقراری رابطه با شما اولویت این مرد نیست. به پیام‌هایش دقت کنید. اگر معمولا پاسخ‌های یک‌کلمه‌ای می‌دهد، هرگز مکالمه را شروع نمی‌کند یا هرگز سوالی نمی‌پرسد، احتمالا علاقه‌ای به ادامه صحبت و برقراری ارتباط عمیق‌ با شما ندارد.

همچنین بخوانید:  ۷ اصل مهم برای برقراری ارتباط با دیگران

برای آشنایی بیشتر با شما تلاشی نمی‌کند

درباره زندگی شخصی یا دنیای درونتان از شما سوال می‌پرسد؟ فکر می‌کنید به شغل و اهداف شغلی شما، هنرتان، دوستان و خانواده‌تان، زخم‌ها و ضربه‌هایی که خورده‌اید علاقه‌مند است؟ یا هر وقت درباره این مسائل صحبت می‌کنید، سری تکان می‌دهد و بحث را عوض می‌کند؟ اگر این‌طور برداشت می‌کنید که «این مرد هیچ علاقه‌ای به گفت‌وگوی عمیق‌ با من ندارد»، این احتمال را در نظر بگیرید که واقعا نمی‌خواهد شما را بیشتر بشناسد. حتی فراموش‌کردن جزئیات مهم زندگی شما می‌تواند نشانه‌ای از بی‌علاقگی او باشد.

نشانه های مردی که دوستمان ندارد

اجازه نمی‌دهد او را بیشتر بشناسید

به این دقت کنید که این مرد چقدر اتفاقات مختلف را با شما در میان می‌گذارد. درباره احساساتش با شما صحبت می‌کند؟ درباره زندگی شخصی‌اش، رویاها و آرزوهایش، ترس‌ها و دردهای گذشته‌اش حرف می‌زند؟ اگر احساس می‌کنید دیوارهای دفاعی ذهنش پایین نمی‌آیند و گارد خود را باز نمی‌کند، بدانید نمی‌خواهد بیش‌ از‌ حد به شما نزدیک شود. نکات بیشتر در مورد رابطه عاطفی را در مطلب مردان هرگز با این زنان ازدواج نمی‌کنند بخوانید.

مهربان نبودن از نشانه های مردی که دوستمان ندارد

مهربانی از شروط اصلی جدی‌شدن روابط است، یعنی اگر مردی از ابراز احساسات خودش اجتناب می‌کند، به شما چیز زیادی نمی‌گوید و هیچ کار عاشقانه‌ای برایتان نمی‌کند، در شبکه‌های اجتماعی او دیده نمی‌شوید، درباره شما با کسی صحبت نمی‌کند و حتی از گرفتن دست‌تان، بوسیدن شما و هر نوع ابراز علاقه در جمع اجتناب می‌کند، احتمالا دنبال رابطه‌ای جدی نیست.

مردی که با شما مهربان نیست

شما را در اولویت قرار نمی‌دهد

به‌نظرتان عجیب نیست که معمولا برنامه‌هایش با شما را لغو می‌کند تا دوستانش را ببیند یا پروژه‌های عقب‌مانده‌اش را انجام دهد؟ انگار اصلا برای شما وقت ندارد؟ همیشه آن‌قدر مشغول است که به برنامه‌هایش با شما نمی‌رسد اما مرتب به دیدار عزیزانش می‌رود و برای آن‌ها وقت می‌گذارد؟ اگر فراموش کرده‌اید، بگذارید یادآوری کنیم که آدم‌ها برای تمام چیزهایی که برایشان مهم باشد وقت می‌گذارند.

همچنین بخوانید:  چگونه می‌توان بدون دارو بر افسردگی غلبه کرد؟

برای پیشرفت رابطه تلاش نمی‌کند

اگر احساس می‌کنید حرکات عاشقانه، برنامه‌ریزی برای قرار ملاقات و هرگونه تلاش‌ برای عمیق‌کردن رابطه فقط از سوی شماست، به‌ خودتان بیایید. رابطه خیابانی دوطرفه است، یعنی اگر فرد مقابل با شما همکاری نمی‌کند و همگام با شما پیش نمی‌آید، لابد نمی‌خواهد رابطه‌ شما پیشرفت کند. فردی که دنبال رابطه جدی باشد، مدام می‌خواهد با شما در ارتباط باشد، چون از دیدنتان لذت می‌برد و دوست دارد در این راستا بکوشد.

برای پیشرفت رابطه تلاش نمی‌کند

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا