زیبایی

بستن شال و روسری برای مهمانی به سبکی خاص

داشتن حجاب در برخی از مهمانی‌ها باعث می‌شود سبک لباس پوشیدن خانم‌ها با تغییراتی همراه باشد.

مجله زیبایی و تناسب اندام ماورای سلامت را تا انتهای این خواندنی جذاب و مفید همراهی کنید.

پوشیدن شال و روسری می‌تواند تکمیل‌کننده استایل خانم‌ها باشد؛ به‌شرط آنکه روسری و شال مناسبی را انتخاب کنند؛ البته طرز بستن آن هم بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب از مجله ماورای سلامت به موضوع بستن شال و روسری برای مهمانی می‌پردازیم.

بستن شال و روسری برای مهمانی

بستن شال به سبک عمامه

یکی از سبک‌های حجاب جدید بستن شال به شکل عمامه است. این سبک حجاب در بین دختران بسیار محبوب است؛ زیرا ظاهری مدرن به‌ظاهر آنها می‌دهد. این نوع از بستن شال تمام قسمت سر را می‌پوشاند. برای بستن لازم است روسری را به‌صورت تا شده بپوشید و دولایه در بالای سر خود قرار دهید و آن را از پشت گره بزنید.

بستن شال به روش ترکی

این سبک مناسب کسانی است که همواره شال را ساده می‌بندند. این افراد بدون تغییر زیادی، به‌سادگی می‌توانند در مهمانی‌ها هم حجاب خود را با سادگی قبل اما شیک‌تر داشته باشند. بستن شال به روش ترکی یکی از انواع مورد علاقه حجاب در میان مسلمانان جهان است.

 

استفاده از اکسسوری‌های حجاب

اصولاً خانم‌ها هنگام رفتن به مراسم رسمی، حجاب خود را با جواهرات و سایر زیورآلات تزئین می‌کنند. اکسسوری‌های حجاب زیبایی لباس رسمی را صدچندان می‌کنند. استفاده از زیورآلات پیشانی، سنجاق‌های تزیینی، بست و حلقه‌های روسری یا حتی گوشواره‌های بزرگی که بدون نیاز به نمایش گوش، از زیر روسری بیرون بیایند. اگر به به ست کردن کیف و کفش خود اهمیت می‌دهید، به مطلب کیف و کفش خود را با مد روز ست کنید مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:  4 روش جوان سازی پوست

حجاب برای افراد عینکی

خانم‌هایی که عینک می‌زنند به خوبی می ‌انند که تطبیق عینک با حجاب چقدر دشوار است. با پوشیدن یک کلاه زیر شال و سپس پیچیدن شال دور سر به شکلی که یک طرف آن دور گردن بسته شود و طرف دیگر دور سر. این نوع پوشیدن شال به راحتی قابل کنترل است و برای دختران جوانی که می‌خواهند در عین پوشیده بودن شیک هم به نظر برسند، عالی است و می‌توان آن را با لباس مجلسی و بلوز هم پوشید.

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا