زیبایی

۲ مدل آرایش چشم فوق‌العاده جذاب و جدید

آرایش چشم از آرایش اجزای دیگر صورت اهمیت بیشتری دارد، چراکه باعث زیباتر شدن صورت نیز می‌گردد.

مجله زیبایی و تناسب اندام ماورای سلامت را تا انتهای این خواندنی جذاب و مفید همراهی کنید.

در این مطلب از مجله ماورای سلامت سعی کردیم ۲ مدل آرایش چشم جدید و جذاب را به شما آموزش دهیم تا در مهمانی‌های دوستانه و رسمی و حتی مراسم عروسی زیباتر از همیشه ظاهر شوید.

۲ مدل آرایش چشم جدید

چشم ریز

به منظور آرایش چشم ریز یا پلک افتاده، ابتدا مقداری پرایمر به پلک خود بزنید. سپس کانسیلر را روی پلک و زیر چشم بزنید. این لوازم آرایش نه‌تنها باعث یک‌رنگ شدن رنگ پوست شما می‌شود، بلکه باعث ایجاد فاصله بیشتری بین ابرو و چشم می‌گردد. در نتیجه چشم کشیده و بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد.

یک سایه چشم سفید بردارید و آن را زیر ابرو بزنید. سپس مقداری سایه چشم قهوه‌ای گوشه چشم به‌صورت مدل آرایش چشم گربه‌ای بکشید. مقداری سایه چشم کرم نیز از میانه تا گوشه چشم بکشید. از همان سایه چشم قهوه‌ای زیر چشم و از همان سایه کرم گوشه چشم، نزدیک بینی بکشید. سپس با یک براش کوچک گرد، تمام سایه چشم را محو و ترکیب کنید تا آرایش شما طبیعی به‌نظر برسد.

توصیه می‌کنیم خانم‌هایی که پلک افتاده دارند، از خط چشم ضدآب استفاده کنند. خط چشم را از میانه چشم به گوشه چشم بکشید. سپس یک مثلث به موازات دم ابرو گوشه چشم بکشید، آن را به خط چشم وصل کنید و در پایان داخل مثلث را پر کنید.

خانم‌هایی که چشم بادامی و پلک افتاده دارند، بهتر است از ریمل بلندکننده استفاده کنند. این نوع ریمل باعث می‌شود که چشم بازتر شود و در نتیجه چشم کشیده و درشت‌تر جلوه کند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب داشتن پوستی صاف و شفاف با هل را بخوانید.

همچنین بخوانید:  10 ترند آرایشی پاییزی برای داشتن ظاهری عالی: پاییز باید اینگونه آرایش کنید!

 

مدل آرایش چشم درشت

برای این مدل آرایش چشم درشت جدید مقداری پرایمر به پلک خود بزنید تا آرایش شما ثابت بماند. گوشه چشم را کمی سایه چشم قهوه‌ای تیره بزنید و آن را به صورت گربه‌ای کمی امتداد دهید و تا میانه خط پلک بکشید. مقداری سایه چشم براق قهوه‌ای به صورت معمول وسط چشم خود بکشید و با یک براش گرد، این دو رنگ سایه را در یکدیگر ترکیب و سپس محو کنید تا خط صافی در سایه چشم باقی نماند و طبیعی به‌نظر برسد.

گوشه چشم را سایه چشم اکلیلی سفید یا طلایی بزنید تا چشم شما کشیده و زیباتر شود. زیر چشم از همان سایه قهوه‌ای تیره تا میانه چشم بکشید و با قلم‌مو محو کنید. خانم‌هایی که چشم درشت دارند، نیازی به خط چشم کشیده ندارند.

با این حال به منظور پرتر نشان دادن مژه‌ها با یک مداد چشم تیز، خط چشم نازکی نزدیک پلک بکشید. برای این مدل آرایش چشم درشت، خرید ریمل حجم‌دهنده را توصیه می‌کنیم.

 

 
منبع : deltapayam.com
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا