کسب و کار

آیا ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم قابل اجرا است

اگرچه کودکان در مقابل سؤال “تو دوست داری در آینده چه کاری بشوی؟” معمولاً خلبان را به عنوان پاسخ می‌دهند، اما کاهش نیاز به خلبانان توسط دنیا این ایده را برای همه ممکن نخواهد ساخت. هرچند شاید روزگار مانع تحقق آرزوهای کودکی ما شده باشد، اما با تمامی ناملایمات جهان، باید تلاش خود را برای زندگی مستمر کنیم.
در این مقاله در مجله ماورای سلامت به شما روش هایی نوین در حوزه دسترسی به کسب و کارهایی با سرمایه اندک را خواهیم آموخت.

کسب درآمد با سرمایه کم آیا ممکن است؟

 

حالتِ عادی برای مصرفِ اکسیژن پولی پرداخت نمی‌کنیم، بنابراین باید به این موضوع شاد باشیم. ایده راه‌اندازی یک بیزینس با سرمایه کم ممکن است به عنوان یک رویا خوب و آرزوی محال به نظر برسد. این طوری شده که بدون هیچ هزینه‌ای کاری انجام دهیم و همه پول در جیبمان باقی بماند!

با این حال، با کمی تفکر و ترک تنبلی، می‌توان. اگرچه ما در توانایی بدست آوردن درآمد بدون انجام هیچ کاری را داریم، زیرا منابع نفتی زیادی در اختیارمان قرار گرفته است و باید پول زیادی در حسابمان باشد، اما وضعیت فعلی را باید پذیرفت و خودمان را به چالش بکشیم.

در ادامه، با چند راهکار برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم آشنا خواهید شد.

 

استفاده از اینستاگرام در کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم

 

تقریباً همه افراد دسترسی به یک گوشی هوشمند دارند. این تنها ابزاری است که برای فعالیت در این حوزه و کسب درآمد نیاز دارید.هر چه روزها می‌گذرد، استفاده از فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام افزایش می‌یابد.

همچنین بخوانید:  طرز تهیه باقلوا با خمیر خانگی

باور داریم که اگر یک بیزینس به دنبال موفقیت باشد، نمی‌تواند بدون کمک اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ به هدفش برسد. ادمین اینستاگرام نقش مهمی در اینجا دارد؛ به عبارت دیگر، فعالیت و مدیریت حرفه‌ای یک پیج.

 

بهترین کسب و کار اینترنتی

اگر ادمین با اصول اساسی این کار و الگوریتم‌های اینستاگرام آشنا باشد، می‌تواند در عرض چند روز یک صفحه محبوب را از صفر به بالا برساند.

با افزایش فالوئرها به صورت طبیعی، طراحی پست‌ها و استوری‌های حرفه‌ای و خلاقانه، مدیریت دایرکت و … در نهایت، باعث افزایش فروش خواهد شد.

 

تولید محتوا؛ شغلی محبوب و دورکاری

 

تولید محتوا به معنای ارائه محتوای متنی، صوتی، تصویری و … به فضای مجازی است. بدون محتوا، یک وبسایت یا صفحه اینترنتی هیچ وجود و ارزشی ندارد و شما باید آن را تامین کنید. اگر استعداد لازم و مطالعه قواعد سئو را داشته باشید، تقریباً بدون سرمایه اولیه می‌توانید شروع کنید. در صورت نیاز به آموزش، یک دوره کوتاه و کم هزینه می‌تواند به شما کمک کند.

یوتیوبر شدن و  در آمد آن به عنوان کسب و کار اینترنتی

 

یوتیوب به عنوان فضایی برای کسب درآمد و شهرت مناسب است. شما می‌توانید با تولید محتوای تصویری درآمد کسب کنید. البته برخلاف ارزش پولی ملی، در دلار درآمد خواهید داشت. برای این کار به یک ایده خلاقانه نیاز دارید و برخی تجهیزات اولیه را خریداری کنید. اما به سرعت متوجه خواهید شد که این ایده کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم، نه تنها هزینه‌های خرید تجهیزات را جبران می‌کند، بلکه به شما شهرت و ثروت فراوانی هم می‌رساند. الگوریتم یوتیوب به این صورت است که پس از رسیدن به تعداد زیادی از سابسکرایبرها، لایک‌ها و ویو‌ها و تولید محتوای منظم، درآمدی به حساب شما واریز می‌شود.

انواع کسب و کار اینترنتی

 

تدریس یک مهارت؛ چهارمین راهِ کسب درآمد با سرمایه کم

 

هر آدمی روی این کره خاکی در انجامِ یک کاری از بقیه مهارتِ بیشتری دارد. اصلا تصور نکنید که منظورمان این است شما باید حتما یک ساز بلد باشید، یا زبانِ سانسکریت یا خارجی بدانید.

همچنین بخوانید:  انواع پرچم های تبلیغاتی | پرچم رومیزی | پرچم تشریفات

صدایتان برای آواز خواندن خوب نیست؟ فدای سرتان. نمی توانید چیزی بنویسید؟ اصلا ایرادی ندارد. تنها کاری که بلدید خوابیدن در طولِ روز و شب است؟ همین برای تدریس کافیست.

شاید باورتان نشود ولی خیلی از آدم ها نمی توانند راحت بخوابند و دنبالِ ترفند هایی برای داشتنِ یک خوابِ آسوده اند. همین را یاد بدهید.

باور کنید زندگی آنقدر ها هم که برایمان ترسیم کرده اند پیچیده نیست. فقط کافی است ببینید چه کاری را بهتر از بقیه انجام می دهید. مثلا اهلِ فیلم و سریال دیدن هستید؟ به صورتِ جدی دنیای سینما را پیگیری می کنید؟ چرا یک چنلِ یوتیوبی یا یک پیج برای معرفی فیلم و سریال های روز و کلاسیک نمی زنید؟

 

کانال فروش یک منبع واقعی برای کسب و کار

تا به حال به این دقت کرده اید که چقدر در اطرافمان اجناس و وسایلی وجود دارند که خیلی سال است از آن ها استفاده نکرده ایم؟ فلسفه نگهداری این ها چیست؟

خوشبختانه در سال های اخیر اپ هایِ مخصوصی برای فروشِ اجناسِ دستِ دوم طراحی شده که امکاناتِ خوبی برای فیلتر کردنِ متناسب با خواستِ افرادِ مختلف را دارد.

در حقیقت این یک شیوه کسب درآمد با سرمایه کم نیست، یک بیزنس تماماً سود و بدونِ سرمایه است.

حالا نه این که سمساری اصغر ترقه راه بی اندازیم و هر شخص و هر چیزی که در اطرافمان می بینیم را به فروش بگذاریم.

کسب و کار اینترنتی با موبایل

سایر ایده ها برای کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم

 1. آشپزی و فروش خوراکی های خانگی

 به دلیل رواج فست فود و تمایل مردم به مصرف محصولات خانگی و ارگانیک، می توانید محصولاتی مانند کیک، شیرینی، غذا، دسر، شکلات، مربا و ترشی را تهیه و به فروش برسانید.

2. آموزش پخت و پز

با استفاده از استعداد خود در آشپزی، می توانید آموزش پخت و پز را به صورت آنلاین ارائه دهید. می توانید با استفاده از روش های آموزشی مانند مریم امیرجلالی و زبان بدن خود، مشتریان را جذب کرده و فرایند پخت و پز را با صبر و حوصله به آنها یاد بدهید.

3. ترجمه متون تخصصی و عمومی

اگر سطح خوبی در زبان انگلیسی دارید، می توانید با استفاده از موتورهای ترجمه، پروژه های ترجمه مقالات انگلیسی را بر عهده بگیرید. ترجمه متون تخصصی و عمومی می تواند منبع درآمد خوبی باشد.

4.خلق کنید

از استعداد هنری خود استفاده کنید و محصولات صنایع دستی کوچک و با هزینه کمی بسازید. سپس با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروش آنها در فضای مجازی، می توانید به عنوان یک کارآفرین موفق و تولیدکننده اقتصادی شناخته شوید.

منبع

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا