ورزش

بهترین ورزش برای شخصیت شما چیست؟

بهترین ورزش برای شخصیت شما چیست؟

می توانید ورزشی را مطابق شیوه زندگی و شخصیت خود انتخاب کنید که بتواند با نیازهای شما سازگار باشد و در برنامه شما متناسب باشد.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

آیا می دانید که همه انواع ورزش برای همه توصیه نمی شود؟ بسته به روال روزمره ، فعالیت و میزان انرژی شما می توانید بهترین ورزش برای شخصیت خود را تعیین کنید.

در این مقاله ، کشف کنید که کدام فعالیت بدنی را می توانید برای بهبود کیفیت زندگی خود انجام دهید.

پیدا کردن بهترین ورزش برای شخصیت شما

اگر می خواهید در فرم بمانید ، از بروز مشکلات سلامتی و رسیدن به وزن سالم ، ورزش ضروری است. شما باید دو تا سه بار در هفته ورزش کنید و در صورت امکان انواع مختلفی را با هم ترکیب کنید.

با این حال ، اگر می خواهید در حالی که با انگیزه و بدون شکنجه کردن خود می خواهید از آن بیشترین بهره را ببرید ، باید ورزشی را پیدا کنید که مناسب شما باشد.

نکته مهم شخصیت شماست.

با این وجود عوامل دیگری در بازی مانند پویایی روز شما ، نوع کارهایی که انجام می دهید ، سطح انرژی شما ، اگر اضافه وزن دارید یا مستعد آسیب و ناراحتی و غیره هستید نیز وجود دارد.

همچنین بخوانید:  تمرینات چابکی برای لاغری و افزایش سرعت شما

1- خود خواه

نمایه اول مربوط به شخصی است که خود خواه ، بسیار جاه طلبانه است و هر آنچه را که به ذهن خود می رساند ، به دنبال نتیجه است. بخش خوب این است که آنها مصمم هستند و همه را بیرون می کشند.

با این وجود ، آنها خیلی سخت هستند ، اشتباه نکنید و از مشکلات سلامتی خودداری کنید. شایع ترین مشکلات گرفتگی عضلات و سفتی است.

بهترین ورزش برای این افراد باید به آنها در آرامش و ترغیب انعطاف پذیری جسمی و روانی کمک کند .

یوگا گزینه خوبی است به شرط آنکه راهی برای حتی خواستار خود بیشتر نباشد. علاوه بر این ، حداقل می توان هفته ای یک بار با تمرینات کششی ترکیب کرد.

2- عصبی

افراد عصبی می توانند تعادل سالم بین ورزش پیدا کنند که به آنها کمک می کند تا آرامش پیدا کنند و مواردی که به آنها در تمرکز کمک می کند.

یکی از این ورزشها تای چی است ، یک تکنیک چینی که شامل حرکات هماهنگ و ریتمیک است و هدف آن دستیابی به آرامش درونی و آزاد سازی انرژی است .

میلیون ها نفر در سراسر جهان ، زن و مرد ، به طور یکسان عمل می کنند.

3- استرس زده

استرس زده

کسانی که دوره استرس زایی را پشت سر می گذارند می توانند به دنبال ورزش بگردند که بتواند به کاهش سطح استرس آنها کمک کند و از بیمار شدن جلوگیری کند.

گزینه خوب شنا است که به دلیل قدرت درمانی آب ، از نظر جسمی و روحی آرامش دارد. وقتی شناور می شویم یا زیر آب قرار می گیریم ، نگرانی هایمان سبک تر و دورتر به نظر می رسد.

همچنین بخوانید:  ورزش کراس فیت چیست؟

همچنین توصیه می شود ورزشی را انتخاب کنید که به شما امکان ارتباط مجدد با طبیعت را می دهد. به عنوان مثال ، پیاده روی یا شنا در یک رودخانه یا ساحل بسیار عالی است.

همچنین می توانید آن را با زمان خانوادگی ، سرگرمی ، پابرهنه راه رفتن و لذت بردن از اوقات فراغت خود ترکیب کنید.

4- بسیار فعال 

بسیار فعال

هنگامی که شخصی بدون عصبی بودن زیاد و استرس بسیار فعال است ، می تواند یک فعالیت قلبی عروقی را انتخاب کند.

ورزش هایی مانند رقصیدن یا ایروبیک فعالیت هایی است که می توانید هنگام سوزاندن کالری از آن لذت ببرید ، متابولیسم خود را تقویت کرده و استراحت در شب را بهتر کنید.

امروزه تمرینات قلبی عروقی زیادی وجود دارد که می تواند با نیازها و سلیقه های فرد سازگار شود. آنها همچنین می توانند با توجه به اینکه به تقویت عضله ، هماهنگی و غیره کمک می کنند ، انتخاب شوند.

5- پرخاشگر

افرادی که تمایل زیادی به آنها دارند یا تمایل دارند مانند نوجوانانی که دارای مسائل رفتاری هستند پرخاشگر باشند ، می توانند از طریق ورزش های رزمی از مشکلات خود فرار کنند .

این تکنیک های باستانی روش های مبارزه و دفاع از خود را همزمان با تقویت سلامت روانی ترکیب می کند. این افراد باید با اعتماد به نفس و با زیرکی و هوشمندی بدانند که چگونه از قدرت خود استفاده کنند.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا