ورزش

چند ساعت ورزش کردن در طول روز مفید است

در طول روز چند ساعت باید ورزش کنید

برای ورزش روزانه باید وضعیت جسمی فعلی خود را در نظر بگیرید. همچنین باید نوع تمرینی را که می خواهید انجام دهید و مدت زمان زیادی را در نظر بگیرید.

امروز در این مقاله از ماورای سلامت نکات خیلی مفید و عملی و کاربردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

بسیاری از افراد عادت زیادی دارند که روزانه ورزش کنند. این عادت شما را سالم نگه می دارد و به شما کمک می کند تا فعال و با انرژی باشید. همچنین از انواع مختلف بیماری ها جلوگیری می کند. با این حال ، این مهم است که بدانید هر روز چقدر باید ورزش کنید.

در این مقاله نکاتی را با شما به اشتراک می گذاریم تا تمرین روزانه شما برای سلامتی شما موثر و مثبت باشد. از این گذشته ، عوامل مختلفی وجود دارد که بر روال شما تأثیر می گذارد. این مهم است که آنها را به بهترین شکل ممکن از تمرین خود استفاده کنید.

 

آیا ورزش هر روز سالم است؟

آیا ورزش هر روز سالم است؟

در چند سال گذشته ، ما بیشتر و بیشتر در مورد اثرات هولناکی که یک سبک زندگی بی تحرک بر سلامتی شما دارد ، کشف کردیم. کار در مطب با ساعات طولانی جلوی کامپیوتر ، بدن شما را تحت شکنجه حرکت نکردن قرار می دهد. این می تواند اثرات مضر بسیاری برای سلامتی شما داشته باشد.

یک سبک زندگی بی تحرک عامل خطر بسیار مهمی از بیماری های قلبی عروقی را نشان می دهد . کلسترول ، فشار خون بالا ، تری گلیسیرید ، چاقی یا مقاومت به انسولین هر روز شایع تر می شود. این شرایط به راحتی یکی از شرارتهای بزرگ این قرن است و ناشی از سبک زندگی بی تحرک و فتنه ماست.

همچنین بخوانید:  گودی کمر چیست؟ علائم و علت ابتلا + 8 راه درمان موثر

بنابراین ، افرادی که مجبورند وقت زیادی را در نشستن بگذرانند ، باید این توصیه ها را رعایت کنند و  حداقل هر ساعت یک بار از خواب برخیزند. کافی است فقط کمی پیاده روی کنید ، کشش کنید ، یا از پله ها بالا و پایین بروید.

اگر سبک زندگی کم تحرکی دارید ، ورزش کردن هر روز مهم است.

 

عوامل خطر هنگام ورزش هر روز

عوامل خطر هنگام ورزش هر روز

اگر هر روز ورزش می کنید ، اگر زیاد کار کنید خطرات نیز وجود دارد. اگر یک ورزشکار حرفه ای نیستید و مربی ندارید ، برخی از این اقدامات احتیاطی را در خاطر داشته باشید:

شما نمی توانید هر روز کاری انجام دهید. برای جلوگیری از آسیب دیدگی باید به تدریج این تغییر را انجام دهید.

تغذیه مناسب ضروری است . پروتئین ها ، کربوهیدرات ها یا چربی های با کیفیت را در رژیم خود از دست ندهید. هنگامی که بیشتر ورزش می کنید ، مجبور هستید کالری که می خورید را افزایش دهید ، حتی اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید. برای یافتن یک افزودنی سریع و سالم به رژیم غذایی خود همیشه می توانید روی غذاهای فوق العاده حساب کنید.

شما نیاز به تعیین  نوع ورزش است که برای شما بهتر است در ذهن نگه داشتن سن خود را، سلامت، سبک زندگی به یاد داشته باشید که آنچه شما نیاز دارید ممکن است تغییر عنوان زمان می رود.

اگر از هر بیماری رنج می برید ، پزشک باید روال تمرین شما را تعیین کند . به عنوان یک قاعده کلی ، افرادی که از مشکلات قلبی رنج می برند باید از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر از ورزش شدید خودداری کنند.

همچنین بخوانید:  آموزش اسپک زدن در والیبال | چگونه مثل حرفه‌ای‌ها آبشار بزنیم؟

 

چه تمرینی باید انجام دهم؟

مهم است که در هنگام تلاش برای تشخیص اینکه چه مدت این کار را انجام می دهید نوع ورزش را در نظر بگیرید.

هر روز می توانید ورزش نرم افزاری با شدت متوسط مانند پیاده روی یا آهسته دویدن انجام دهید. توصیه می کنیم این کار را بین 20 دقیقه تا یک ساعت انجام دهید.

تمرینات با شدت زیاد که بر روی قلب شما سخت است فقط باید حداکثر نیم ساعت انجام شود.

حداکثر زمان برای ورزش هایی با شدت کم ، مانند یوگا ، تای چی یا کشش وجود ندارد.

 اگر تمرین روزانه با وزنه انجام شود ، اگر هر روز انجام شود ، باید هر روز عضلات مختلفی کار کنید. می توانید روزانه 5 تمرین روزانه انجام دهید و گروه های مختلف ماهیچه ای را دو بار در هفته انجام دهید.

نکات عملی

وقتی هر روز ورزش می کنید ، این نکات را در نظر داشته باشید:

فراموش نکنید که باید قبل و بعد از هر جلسه کشش کنید . این مهم برای بهبود انعطاف پذیری ، عضلات تون و جلوگیری از صدمات مهم است.

سعی کنید تمرینات هوازی و بی هوازی را با هم ترکیب کنید  .

این ضروری به تنفس صحیح در حالی که کار کردن. همیشه هنگام استفاده از زور نفس بکشید.

بلافاصله بعد از غذا ورزش نکنید . شما باید قبل از شروع حرکت ، غذای خود را هضم کنید.

علاوه بر این ، به شدت توصیه می شود نیم ساعت پس از کار ، مقدار زیادی پروتئین سبزیجات مصرف کنید.

در آخر به خاطر داشته باشید که ورزش هر روز به شما انرژی می دهد و شما را آرام می کند. از این گذشته ، در هر ساعت از روز می توانید از یک جلسه تمرینی لذت ببرید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا