رژیم غذایی

7 روز تا تناسب اندام؛ چالش کاهش وزن سریع با رژیم لاغری 7 روزه

خیلی مهم است که درست ترین روش کاهش وزن را برای رژیم غذایی خود پیدا کنید و هیچوقت به سراغ مکمل ها و قرص های لاغری که هم اکنون تبلیغاتشان را همه جا می بینید، نروید. اگر بتوانید یک رژیم غذایی صحیح و سالم را با یک برنامه ورزشی ترکیب کنید، با کمی تلاش می توانید راهی برای کاهش وزن به صورت طبیعی بیابید.

برخی از افراد با مشکلاتی مثل چاقی بیش از حد و افزایش وزن روبه رو هستند. از این رو برای رفع این معضل ناچار هستند طیف وسیعی از مواد غذایی را مصرف نکنند. اما نیازی نیست نگران باشید، خیلی راحت می توانید با رژیم ۷ روزه غذایی چند سایز به بهبود وزنتان کمک کنید. پس از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

رژیم لاغری 7 روزه

رژیم لاغری 7 روزه چیست؟ 

در زمان رژیم برای کاهش وزن و لاغر شدن احتمال دارد با مشکلاتی مثل نخوردن طیف گسترده ای از مواد غذایی و تحمل کردن گرسنگی روبه رو شوید. اما با یک برنامه اصولی می توانید همه چیز را به خوبی مدیریت کنید: 

 

خیلی مهم است که درست ترین روش کاهش وزن را برای رژیم غذایی خود پیدا کنید و هیچوقت به سراغ مکمل ها و قرص های لاغری که هم اکنون تبلیغاتشان را همه جا می بینید، نروید.اگر بتوانید یک رژیم غذایی صحیح و سالم را با یک برنامه ورزشی ترکیب کنید، با کمی تلاش می توانید راهی برای کاهش وزن به صورت طبیعی بیابید. مهمترین و اولین چیزی که بایستی به خاطر داشته باشید این است که به هیچ عنوان نباید وعده های نامنظم داشته باشید یا هیچ یک از وعده های غذایی خود را حذف کنید. اگر تصور می کنید که خوردن یک وعده سنگین و نخوردن یک یا دو وعده غذایی در روز برای کاهش وزن مفید است، اشتباه می کنید.

 

همچنین بایستی حتماً هدف واقع بینانه برای رژیم غذایی و کاهش وزنتان داشته باشید و تلاش کنید هدفتان برسید. همیشه در نظر داشته باشید که تا حد معینی می توانید با یک برنامه غذایی سالم و متعادل به همراه ورزش سخت به بدنتان فشار بیاورید. یکی از روش های مرسوم رژیم غذایی برای افرادی که دوست دارند وزن کم کنند رژیم لاغری هفت روزه است که یکی از بهترین برنامه های غذایی را می توانید با کمک این رژیم پیدا کنید زیرا طبیعی ترین و سریع ترین راه برای وزن کم کردن بدون مصرف قرص های لاغری یا مکمل های غذایی به شمار می رود.

جنرال موتورز یکی از کمپانی های بزرگ تولیدکننده ماشین است که یک برنامه غذایی به نام رژیم غذایی جنرال موتورز یا رژیم غذایی GM ارائه کرده است که کمپانی های بسیار و مؤسسات آموزشی بسیاری آن را دنبال می کنند زیرا این برنامه غذایی به ارتقاء سلامت کسانی که در شرکت ها، مدارس، دانشگاه ها و صنایع دیگر فعالیت دارند کمک می کند. این برنامه غذایی برای همه گروه های سنی مناسب شناخته شده و حتی گفته شده که خیلی افراد توانسته اند با این رژیم در یک هفته می توانید چند کیلو وزن تان را پایین بیاورید.

همچنین بخوانید:  بهترین رژیم برای تناسب اندام و کاهش وزن در خانم ها

 

پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال برنامه غذایی مناسب برای بدنسازی خود هستید به مقاله نوشته شده ما با عنوان برنامه غذایی بدن سازی مراجعه نمایید.

خرید رژیم لاغری

برنامه رژیم لاغری شوک 7 روزه

اگر برای شروع کردن رژیم لاغری شوک 7 روزه آماده اید، اولین کاری که بایستی انجام دهید این است که ذهنتان را برای آن آماده کنید. تنها زمانی این توانایی را خواهید داشت در برنامه کاهش وزنتان پیروز شوید و به بهترین روش وزن خود را پایین بیاورید که ذهنی کنترل شده و آرام داشته باشید. این برنامه غذایی برای یک رژیم ۷ روزه است و در آن فقط بایستی از مواد غذایی که پیشنهاد می شود استفاده کنید. خوب است بدانید که اگر این رژیم را دقیق اجرا کنید توانایی این را خواهید داشت بین ۵ تا ۸ کیلو از وزن خود را پایین بیاورید.  

رژیم ۷ روزه
  • اولین روز رژیم ۷ روزه: میوه های تازه

روز اول مهمترین روز رژیم ۷ روزه است چون تازه می خواهید در دنیایی وارد شوید که بفهمید به چه شکلی می توانید وزن خود را پایین بیاورید. این رژیم می گوید که روز اول برنامه شما باید مختص میوه ها باشد.  می توانید تا هر اندازه ای که تمایل دارید از هر میوه ای که دوست داشتید به استثنای موز بخورید. میوه هایی مثل طالبی و هندوانه گزینه های مناسبی هستند. علاوه‎بر این باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید و از هیچ ماده غذایی دیگری استفاده نکنید، حتی سبزیجات پخته یا خام. اگر می خواهید این برنامه رژیم ۷ روزه برایتان مؤثر باشد، تنها باید در طول روز اول از انواع میوه های گوناگون نهایت استفاده را کنید. هر زمان که احساس گرسنگی داشتید یک میوه بخورید و آب زیاد بنوشید. 

  • دومین روز رژیم لاغری هفت روزه: سبزیجات

در طول روز دوم تا جایی که دوست دارید از سبزیجات مختلف استفاده کنید، چه به صورت خام و چه به صورت پخته. البته توجه کنید که برای پختن سبزیجات به هیچ عنوان از روغن نباید استفاده کنید. توجه کنید که سیب زمینی هم جز ء این سبزیجات محسوب می شود و بهتر است آن را به شکل بخارپز یا آب پز در ابتدای روز میل کنید که کربوهیدرات آن در طول روز مصرف شود و بسوزد. بعضی از بهترین سبزیجاتی که می شو برای رژیم ۷ روزه در روز دوم برنامه غذایی تان بخورید عبارتند از:  لوبیا پخته، هویج خام یا پخته، بروکلی، خیار، کاهو، کلم پخته و خام و امثال آن. 

اگر میخواهید درباره رژیم دکتر اتکینز بدانید میتوانید وارد مقاله نوشته شده ما با عنوان رژیم اتکینز شوید و آن را مطالعه نمایید.

رژیم لاغری هفت روزه

  • سومین روز رژیم لاغری: با سبزیجات و میوه ها 

در روز سوم هم از سبزیجات و میوه ها به صورت مداوم استفاده کنید. ولی توجه کنید که سیب زمینی و موز مصرف نکنید. می توانید در صبح رژیم میوه و عصر رژیم سبزیجات بگیرید یا بالعکس. ترکیب میوه و سبزیجات با هم به خود شما بستگی دارد. مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را از یاد نبرید. 

همچنین بخوانید:  رژیم لاغری اتکینز چگونه باعث کاهش وزن می شود + برنامه هفتگی

 

  • چهارمین روز رژیم لاغری: شیر و موز 

روز چهارم شاید برای بیشتر افراد جذابیت داشته باشد.  در طول روز می توانید ۸ تا ۱۲ عدد موز و تا ۳ لیوان شیر نوش جان کنید. احتمال دارد نگران شوید که شاید این برنامه در نهایت منجر به گرسنگی تان شود ولی برعکس انتهای روز کاملاً احساس سیری خواهید داشت. باید این سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که در هیچ ساعتی به هیچ عنوان احساس گرسنگی نکنید. به طور مثال یک عدد موز و یک لیوان شیرتان را صبح، چند عدد موز و یک لیوان شیر را در ظهر، یک لیوان شیر و ۳ عدد موز را عصر و باقیمانده موز ها را در آخر شب مصرف کنید. اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ وجه در طول روز احساس گرسنگی نمی کنید. 

  • پنجمین روز رژیم لاغری: گوجه فرنگی

روز پنجم روزی است که می شود برای خودتان کمی جشن بگیرید. در این روز می توانید شش تا هفت گوجه فرنگی و یک فنجان برنج برای ناهار در طول روز مصرف کنید. از آنجا که ممکن است میزان بالایی اسید اوره در بدنتان تولید شود، بهتر است مصرف آب را به ۱۲ تا ۱۵ لیوان در روز برسانید. 

لاغری هفت روزه
  • ششمین روز رژیم لاغری: یک فنجان برنج

در این روز هم این توانایی این را دارید که برای ناهار یک فنجان برنج بخورید و باقیمانده روز را به مصرف سبزیجات بگذرانید. دقت کنید که در این روز هم حتماً بایستی مایعات مصرف کنید و بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. بدون شک در این حالت احساس سبکی بیشتری می کنید و مطمئناً دستگاه گوارشتان هم تقویت شده است. 

  • هفتمین روز رژیم لاغری: سبزیجات و آب میوه 

در این روز می توانید هر چقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه تان را در کنار یک فنجان برنج بخورید. بدون شک روز هفتم، بهترین روز کل هفته تان خواهد بود. 

رژیم لوکرب همانطور که از نامش پیداست یک نوع رژیم غذایی برای کاهش وزن است که در آن مصرف کربوهیدرات به پایین ترین میزان خود می رسد برای اطلاعات بیشتر به رژیم لوکوب مراجعه نمایید.

رژیم لاغری شوک 7 روزه

 

و در آخر…

 

در انتهای این 7 روز بدون شک متوجه کاهش وزن به نسبت مناسب و خوبی در بدنتان می شوید و کاری هم جز دنبال کردن یک برنامه سبزیجات و میوه و آب نکرده اید.  این برنامه رژیم غذایی 7 روزه فواید دیگری هم برای شما به ارمغان خواهد داشت. مثلاً پوستتان بسیار شفاف تر از قبل می شود و دستگاه گوارشتان هم بهتر عمل خواهد کرد.  

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا